Järjestämme 13–29-vuotiaille nuorille monenlaista toimintaa: etätapaamisia, kasvokkaisia kohtaamisia ja viikonloppureissuja esimerkiksi kurssikeskukseemme Moijalaan. Sinun ei tarvitse olla cp-yhdistyksen jäsen, jotta voit osallistua toimintaamme.

Kaipaatko uusia kavereita tai tukea harrastamiseen?

LAB-ammattikorkeakoulun fysioterapiaopiskelijat etsivät 10–17-vuotiaita nuoria, joilla on cp-vamma, osallistumaan järjestämäänsä toimintaan keväällä 2023 Uudenmaan ja Kaakkois-Suomen alueella. Opiskelijat etsivät nuoria, jotka haluavat tukea siihen, miten osallistua vapaa-ajan harrastuksiin ja saada mahdollisesti uusia kavereita.

Lue lisää ja ota yhteyttä opiskelijoihin

Liity nuorten WhatsApp-ryhmään

Nuorille on myös kaksi WhatsApp-ryhmää, joissa voi keskustella muiden nuorten kanssa. Niissä myös tiedotetaan nuorten toiminnasta. Toinen ryhmä on noin 13–17-vuotiaille ja toinen nuorille aikuisille (noin 18–29-vuotiaille). WhatsApp-ryhmiin pääset liittymään lähettämällä viestiä nuorten toiminnan suunnittelijalle Hannalle p. 044 059 2635.

Tapahtumia nuorille

Etä-asahi maanantaina 5.12.2022 kello 17.00-18.00. Lue lisää tapahtumakalenteristamme.

Nuorten oma levyraati perjantaina 16.12.2022 kello 18.00–19.00. Lue lisää tapahtumakalenteristamme.

Ilta ihmissuhteiden äärellä keskiviikkona 18.1.2023 kello 17.30–19.30. Lue lisää tapahtumakalenteristamme.

Sosiaalisen valmennuksen kurssit

Kesäkursseilta löydät uusia ystäviä, kivaa tekemistä vertaisten kanssa sekä pääset harjoittelemaan itsenäistymistä. Kesän 2023 kurssiesite ilmestyy 2.2.2023 CP-lehden välissä sekä verkkosivuillamme. Sosiaalisen valmennuksen eli sovan kursseista löydät tietoa täältä: cp-liitto.fi/sova

Ota yhteyttä

Jos haluat liittyä WhatsApp-ryhmään, sinulla on kysyttävää nuorten toiminnasta tai haluaisit ehdottaa yhteistä puuhaa tai teemakeskusteluja, olethan yhteydessä nuorten toiminnan suunnittelijaamme Hannaan (yhteystiedot sivun alalaidassa). Tervetuloa mukaan!

Kahdeksan nuorta aikuista ryhmässä ulkona talvisessa maisemassa. Tuastalla lumen peitätmiä puita ja pensaita ja punainen hirsinen rakennus. Seitsemän nuorista seisoo, yksi istuu pyörätuolissa.

Ideoita ja palautetta nuorten toiminnasta

Kysy lisää

suunnittelija (liikunta, nuoret, yhdistystoiminta)

Hanna Ihantola