Toimintaa ja tapahtumia

Tapahtumat

CP-liiton valtakunnallisesta toiminnasta ja tapahtumista löydät lisätietoja tapahtumakalenterista.

Yhdistyksen säännöllinen toiminta

Tervetuloa toimintaryhmiin! – vertaistukea parhaimmillaan
Tällä sivulla esittelemme toimintaryhmämme ja niiden kokoontumisajat. Tänne päivitämme myös toimintaryhmiin liittyvät mahdolliset poikkeukset. Löydä valikoimasta sopivin ja tule rohkeasti mukaan!

”Kahvikupposet” – vanhempien vertaisryhmä Tampereella

Kahvia, pikkupurtavaa ja parasta seuraa!
Vanhempien vertaisryhmä kokoontuu kerran kuussa torstaisin klo 17-19 Pellervontuvalla, Pellervonkatu 9 (Uusi Domus, katutaso).
26.1. Hierontaa, koulutettu hieroja Kaisa Järvinen
23.2. Hemmottelua ja tietoisuustaitoja, Heidi Penttinen
30.3. CP-liiton työntekijä Teija Ritvanen (suunnittelija/yhdistykset) esittäytyy Teamsin välityksellä + hierontaa paikan päällä, Kaisa Järvinen
27.4. Lapsen ja nuoren toiminnan ohjaus, Ulla Puolakka, neuropsykologi
25.5. Suolahuonevierailu (Tampereen suolahuone, Koivistontie 10)

Ryhmä on tarkoitettu cp, mmc ja hydrokefalia -vammaryhmien läheisille. järjestäjänä Pirkanmaan CP-yhdistys. Tapahtumiin vapaa pääsy, ei ennakkoilmoittautumista. Huom! Lastenhoitoa ei järjestetty. Lämpimästi tervetuloa!

Lisätietoja: Anni Ranta, p.040 858 9049 (Soita, jos ovi on lukossa)

Oma-avu – tapaamiset omaishoitajille tai avustajille

Tapaamisissa pääset kertomaan luottamuksellisessa joukossa kokemuksia arjesta, jakamaan haasteita tai saamaan toisilta hyödyllisiä vinkkejä omaan jaksamiseen.Voit olla isä, äiti, sisarus, puoliso tai henkilökohtainen avustaja. Yhdessä haasteet on helpompi selättää, tervetuloa!

Lähettämällä nimen ja sähköpostiosoitteen Tomi Valkeejärvelle pääset omaishoitaja-/avustajavastaavan  sähköpostilistalle, jolloin saat heti tietää kerhon uusimmat suunnitelmat.
Tomi Valkeejärvi p. 045 604 4606 / tompsuk.kaine@outlook.com

Nuorisotoiminta

Yhdistys tekee yhteistyötä Nuorisoyhteistyö Seitin kanssa. Nuorisoyhteistyö Seitti on viiden vammaisjärjestön yhteistyöverkosto (Invalidiliitto ry, Kynnys ry, Lihastautiliitto ry, Suomen CP-liitto ry ja Tatu ry.), jonka tarkoituksena on järjestää vapaa-ajantoimintaa eri tavoin liikuntavammaisille ja pitkäaikaissairaille nuorille. Seitti myös tukee nuorten itse suunnittelemia ja toteuttamia tapahtumia. Nuorisotoiminta on tarkoitettu 16–29-vuotiaille. Toivotamme silti tervetulleeksi kaikki itsensä nuoreksi tuntevat. Kysy lisää: Paula Ahti p. 0400631077 / pirkanmaancp@gmail.com ja katso seitin nettisivuilta lisää www.seittiweb.org/

Aikuis- ja senioritoiminta

Tulossa ohjelmaa kevään aikana, seuraa tiedotuksia ja lähde mukaan.
Kysy lisää: Paula Ahti p. 040 063 1077

Liikunta

Keilaus

Keilaus jatkuu Yläjärvenkeilahallilla joka toinen viikko keskiviikkoisin 18.1., 8.2., 22.2., 8.3., 22.3., 5.4., 19.4., 10.5. ja aika on klo 17.30-19.30. Käytössä keilapalloramppi. Myös avustajat voivat keilata. Kausimaksu 35e, avustajat 0e. Eija Korhonen , p. 040 589 2877, enkku.korhonen@gmail.com. Tervetuloa!

Boccia

Boccia pelaataan Tampereen Seudun Invalidien kanssa.
Kysy lisää Lasse Mäkinen p. 0400 727 898

Kysy lisää