Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Pohjois-Karjalan CP-yhdistys tarjoaa vertaistukea ja toimintaa henkilöille, joilla on cp-vamma, mmc-vamma, hydrokefalia sekä heidän läheisilleen. Kohderyhmäämme kuuluvat myös  muista neurologisista syistä syntymästään asti vammaiset henkilöt sekä henkilöt, joilla on motorisen oppimisen haasteita.

Yhdistys tekee yhteistyötä Joensuun kaupungin vammaisneuvoston ja Joensuun vammaisia ja pitkäaikaissairaita edustavien järjestöjen neuvottelukunnan kanssa.

SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN KEVÄTKOKOUS TI 23.3. KL0 18

Sääntömääräinen kevätkokous järjestetään tällä kertaa Teamsin välityksellä. Kokoukseen pääsee mukaan ilmoittautumalla sähköpostiosoitteen kmpalvelu@hotmail.fi

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Kokouksen materiaalit lähetetään osallistujille sähköpostiin. Ilmoita sähköpostiosoitteesi viimeistään kokousta edeltävänä päivänä ma 22.3. mennessä. Tervetuloa mukaan!

Yhdistyksen yhteystiedot

Toivo Koponen
toivoensio.koponen@gmail.com

Järjestösuunnittelija on tukenasi

CP-liiton järjestösuunnittelijat tukevat jäseniämme ja jäsenyhdistyksiämme monissa arkeen ja elämään liittyvissä asioissa. Oli asiasi iso tai pieni, ole rohkeasti yhteydessä oman alueesi järjestösuunnittelijaan.

Voit ottaa yhteyttä järjestösuunnittelijaan esimerkiksi lapsi­perheiden vertaistukiasioissa tai vaikkapa nuorten toimin­nan suunnittelussa ja toteutuksessa. Järjestösuunnitte­lija auttaa myös vammaispalveluihin liittyvissä asioissa kuten kuljetuspalveluun, henkilökohtaiseen apuun sekä Kelan myöntämiin erityistukiin liittyvissä kysymyksissä.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan ja ta­paamaan muita vertaisia sekä tietenkin meitä!

Kysy lisää

järjestösuunnittelija