Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Lahden seudun CP-yhdistys tarjoaa vertaistukea ja toimintaa henkilöille, joilla on cp-vamma, mmc-vamma, hydrokefalia sekä heidän läheisilleen. Kohderyhmäämme kuuluvat myös  muista neurologisista syistä syntymästään asti vammaiset henkilöt sekä henkilöt, joilla on motorisen oppimisen haasteita.

Ihanaa, elokuussa saimme pariinkin otteeseen grillata,
ja syksyllä vaikka millasissa tapahtumissa yhdessä chillata!

Kohta kevään valo meille hohtaa,

toivottavasti uuden vuoden myötä jokainen kaikenlaista kivaa kohtaa. (esim. cp-yhdistyksen toiminnassa)

Hyvää talven jatkoa kaikille toivottavat Ilona ja CP-yhdistyksen hallituksen pojat Kari, Lauri, Jani, Henrik, Juha ja Tuomas.

Salivuoro jatkuu sunnuntaina 15.1. sählyn ja boccian merkeissä Lotilan koululla klo 14!

Pelikengät jalkaan,
sunnuntaina kaikille ILMAINEN sähly alkaa.
Tuu Lotilan koululle klo 14-16 kanssani miun,
pidetään hauskaa ja samalla kohoaa kuntosi siun.
Saa olla hyvä tai huono,
pehmeästä pallosta ei liikaa saa osumaa kenenkään kuono.

Osoite: Vuoksenkatu 9.
Sählyt pehmeällä pallolla joka sunnuntai paitsi 1.1., 8.1., 5.2, 5.3. ja 9.4.
Kevään viimeinen kerta on 30.4.
Ei tarvitse osallistua joka kerta, saa tulla silloin kuin siltä tuntuu. Pelata voi kävellen, juosten, pyörätuolilla tai sähkärillä. Ja mailoja löytyy yhdistyksen kassista, niitä saa lainata.

Nainen istuu sähkömopossaan Lotilan koulun pihalla ja pitää sählymailaa kahdella kädellä pään yläpuolella.
Tervetuloa pelaamaan! Toivottaa Ilona Lotilan koulun pihalla.

Tunnelmia Möysän grillauksesta ja valokuvasuunnistuksesta 9.8.

Kuva on kollaasi neljästä kuvasta. Kuvissa on ihmisiä istumassa Möysän rannan grillipaikan ympärillä. Osa syö makkaraa, osa vasta grillaa omiaan, osa on jo syönyt. Viimeisessä kuvassa Ilona valokuvasuunnistaa sähkömopon kans, hänellä on kuvapaperi kädessään, jossa näkyvä tien kohta juuri löytyi.

Toimintaa ja tapahtumia

Lue lisää Lahden seudun CP-yhdistyksen järjestämästä toiminnasta täältä.

Liity Lahden seudun CP-yhdistyksen jäseneksi täällä.

Jäsenkirje sähköpostiin

Jos sinulla on mahdollisuus ottaa vastaan jäsenkirje sähköpostitse, niin ilmoita siitä Ilonalle Ihaksille: ilona.ihaksi@gmail.com. Pienennetään yhdessä postituskuluja. Kaupan päälle saat nopeasti tietoa yhdistyksen ajankohtaisista tapahtumista. Kiitos!

Yhdistyksen yhteystiedot

Facebook-sivumme

Kari Hyvärinen
Nuolikatu 1 as. 11
khyvarine@hotmail.com

Rahastonhoitaja
Jani Kosonen
jani.antero.kosonen@gmail.com

Sihteeri ja tiedotusvastaava
Ilona Ihaksi
p. 0500 604 590
ilona.ihaksi@gmail.com

Neuvontaa

Lahden seudun yhdistyksen jäsen Raija Hauhia auttaa yhdistyksen jäseniä sosiaalikysymyksissä. Avustusanomukset, valitukset, tiedotus vammaispalvelu- ja sosiaalihuoltolain alaan kuuluvista asioista.
Ota yhteyttä: Raija Hauhia p. 040 966 2466.

Järjestösuunnittelija on tukenasi

CP-liiton järjestösuunnittelijat tukevat jäseniämme ja jäsenyhdistyksiämme monissa arkeen ja elämään liittyvissä asioissa. Oli asiasi iso tai pieni, ole rohkeasti yhteydessä oman alueesi järjestösuunnittelijaan.

Voit ottaa yhteyttä järjestösuunnittelijaan esimerkiksi lapsi­perheiden vertaistukiasioissa tai vaikkapa nuorten toimin­nan suunnittelussa ja toteutuksessa. Järjestösuunnitte­lija auttaa myös vammaispalveluihin liittyvissä asioissa kuten kuljetuspalveluun, henkilökohtaiseen apuun sekä Kelan myöntämiin erityistukiin liittyvissä kysymyksissä.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan ja ta­paamaan muita vertaisia sekä tietenkin meitä!

Kysy lisää

asiantuntija