Yhdistyksen kesänviettopaikka ”Lauranmökki”, on jäsenten vuokrattavissa kesällä. Mökki sijaitsee Saimaalla, Louhiveden rannalla, osoitteessa Turkinniementie 70, 52340 Ristiina.

Lisätietoja mökistä saa Gun Ainamolta, puh. 050-377 6117. Tervetuloa Lauranmökille!

Lauranmökki

Joulukuussa 2015 yhdistykseen tuli yhteydenotto missä kerrottiin, että olimme saaneet perinnön. Perintö sisälsi muun muassa pienen kesämökin Saimaan rannalta. Testamentin olivat laatineet Laura ja hänen miehensä Otto Kuronen. Mökki sai nimensä lahjoittajan mukaan ”Lauranmökki”. Mökin rakennusvuosi on 1968, joten se ei ole täysin esteetön. Tämä pieni viehättävä lomamökki on jäsenten vuokrattavissa.

Mökissä on sähköt ja tuvassa on takka, viileinä iltoina se tuo lämpöä ja luo tunnelmaa. Lisäksi löytyy 2 sähköpatteria. Mökin keittiö on vaatimaton, mutta toimiva. Keittiössä on kaksipaikkainen induktioliesi, jääkaappi, mikroaaltouuni, kahvinkeitin, vedenkeitin, sähkövatkain sekä kattiloita ja perusastiasto. Juomakelpoista vettä saa pihakaivosta. Mökin terassin näkymä on järvelle. Grilliherkut voi valmistaa pihan puugrillillä.

Lauranmökissä on makuupaikkoja 4 henkilölle. Tuvassa pedattava sohva ja erillisessä makuuhuoneessa parisänky. Lisäksi on kesäkäyttöön vierasmökissä 2 nukkumapaikkaa. Vierasmökissä ei ole sähköä ja sinne on 2 askelmaa.

Mökiltä löytyy peitot ja tyynyt, mutta vieraiden on tuotava omat liinavaatteet. Saunominen uudessa puulämmitteisessä rantasaunassa kruunaa illan. Tasaisesti syvenevästä rannasta voi pulahtaa kirkkaaseen veteen vilvoittelemaan. Mökillä on kaksi venettä, yksi soutuvene ja toinen alumiinivene mihin löytyy pieni moottori. Pelastusliivit löytyvät mökiltä. Järven suuntaan rakentamamme suuri terassi tarjoaa hyvät puitteet vaikkapa grillijuhlien järjestämiseen tai auringon ottamiseen. Terassille pääsee kätevästi ramppia pitkin.

Anttolan kylälle on mökiltä noin 10 km. Anttolasta löytyy peruspalvelut kävelymatkan päässä toisistaan, ruokakauppa, apteekki, ravintola, kahvila, leipomo, terveysasema, urheilu ja kalastusliike sekä auto- ja konehuolto ym.

Lauranmökin vuokrahinnasto 2021

Hintaryhmä 1: aikuinen vammainen (varsinainen jäsen)
Päivävuokra 20 e (ei yöpymistä)
Viikonloppu pe-su 60 e
Viikko 200 e
Lisävuorokausi 30 e

Hintaryhmä 2:
Perheenjäsen (vammaisen jäsenen omainen)
Päivävuokra 30 e (ei yöpymistä)
Viikonloppu pe-su 120 e
Viikko 320 e
Lisävuorokausi 45 e

Hintaryhmä 3:
Kannatusjäsen
Päivävuokra 35 e (ei yöpymistä)
Viikonloppu pe-su 150 e
Viikko 400 e
Lisävuorokausi 60 e

Viikonloppu pe–su: tulo pe klo 16 – lähtö su klo 17.
Viikko pe – pe: tulo pe klo 16 – lähtö pe klo 15.

Varaukset ja tiedustelut:
Uudenmaan CP-yhdistys ry Gun Ainamo 050-377 6117, gun.ainamo@gmail.com

Mikäli varaus perutaan myöhemmin kuin 10 vrk ennen vuokrauksen alkua, maksua ei palauteta. jos lomakohdetta ei oteta vastaan tai se otetaan vastaan myöhästyneenä tai jos poistuu lomakohteesta ennen vuokra-ajan päättymistä, ei ole oikeutta vuokran palautukseen. Mökillä ei ole siivouspalvelua, joten jätä mökki siistiin kuntoon, kun poistut. Epäsiististä mökistä veloitamme siivouskulut 150 eur