Toimintaa ja tapahtumia

Tule paistamaan makkaraa kanssamme!

Pohjois-Karjalan CP-yhdistys järjestää makkaranpaistoa Joensuun Karhunmäessä sijaitsevan palvelutalon pihalla sunnuntaina 30.6. Klo 14.00–15.30. Tilaisuus on maksuton ja kaikille avoin. Tarjolla on makkaraa, salaattia ja mehua. Säävaraus, eli sateella tai kovalla heltelellä tapahtuma perutaan.

Ilmoittaudu 24.6. mennessä sähköpostilla kmpalvelu@hotmail.fi tai p. 045 673 6254. Lämpimästi tervetuloa!

Osoite: Suunnistajantie 1, 80230 Joensuu

Mennään yhdessä kesäteatteriin!

Tule mukaan katsomaan Kunnon kyyti -musiikkikomediaa to 4.7. klo 19.00 Utran uittotuvalla. Yhdistyksen jäseniltä kesäteatterin omavastuu on 10 euroa, joka sisältää väliaikakahvit.

Paikalla on hyvä olla puoli tuntia aiemmin.

Ilmoittautumiset su 23.6. mennessä sähköpostite kmpalvelu@hotmail.fi tai tekstiviestillä 045 673 6254.

Utran uittotuvan osoite: Uittopäälliköntie 2, Joensuu

Peli-illat Kuntokeitaalla

Kesällä voi olla peli-iltoja myös Noljakassa ulkokentällä. Kysy tarkemmin Jaanalta p: 0400 123 156

Ilmaiset kelaus- ja liikuntavuorot Joensuun areenalla

Joensuun liikuntapalvelut tarjoaa vammaisille ja pitkäaikaissairaille henkilöille maksuttomia kelaus- ja liikuntavuoroja talvikauden ajaksi Joensuu Areenalle. Vuorolle tulijalla tulee olla vammaisliikuntakortti, EU:n vammaiskortti tai liikkumisesteisen pysäköintitunnus. Vuorolle saa ottaa avustajan mukaan.

Omatoimivuoroille on varattu käyttöön koko juoksurata, jota kukin käyttäjä voi hyödyntää itselleen sopivalla tavalla esimerkiksi kelaukseen tai kävelyyn. Halliin kuljetaan ala-aulan sisäovista, jotka ovat avoinna kelaus- ja liikuntavuorojen ajan. Vuorot ovat käytössä huhtikuun 2024 loppuun saakka. Vuoroperuutuksista ilmoitetaan Areenan aulassa sekä osoitteessa joensuu.fi/kelaus-ja-liikuntavuorot.

Tiedotamme myöhemmin syksyn 2024 liikuntavuoroista.

Lisätietoa:

Olga Mononen