Täytä alla oleva jäsenhakulomake ja paina lopuksi Lähetä-painiketta. Liittymällä Turun CP-yhdistyksen jäseneksi saat käyttöösi myös Suomen CP-liiton edut. Jäseneksi hyväksymisen jälkeen CP-liitto postittaa sinulle uuden jäsenen paketin, joka sisältää tietoa CP-liiton toiminnasta.

Tarvitsetko apua jäsenhakulomakkeen täytössä? Ota yhteyttä  järjestösuunnittelijaan, jonka yhteystiedot löydät sivun alalaidasta.

Turun CP-yhdistyksen jäsenmaksut (2019)

• 27 euroa varsinainen jäsen
  •  6  euroa / perhejäsen
  • 27 euroa kannatusjäsen

Jäsenlomake Turun CP-yhdistys

• Huom! Alle 15-vuotias lapsi ei voi toimia varsinaisena jäsenenä, vaan jäsenyyttä hakee lapsen vanhempi tai muu täysi-ikäinen omainen. Silloin vammaisen lapsen voi lisätä perhejäseneksi. Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.
  • Varsinaisen jäsenen tiedot

• Perhejäsenyys

Jos hakijana on vanhempi tai muu läheinen, perheenjäsenet voidaan liittää perhejäseniksi. Jokaisesta perhejäsenestä peritään erillinen maksu.
  • Suomen CP-liitto ry ja sen jäsenyhdistykset pitävät jäsenrekisteriä sopimuksen mukaan tapahtuvaa CP-jäsenlehden ja kirjeiden postitusta, jäsenmaksujen laskutusta, tiedottamista ja muuta yhteydenpitoa varten. Tietoja ei pääsääntöisesti luovuteta yhdistyksen ja Suomen CP-liiton ulkopuolelle lukuun ottamatta osoitetietojen luovuttamista painotalolle CP-lehden postitusta varten. Lähettäessäni jäsenhakemuksen annan suostumukseni Suomen CP-liitto ry:lle ja sen paikallisyhdistyksille minua koskevien tietojen rekisteröintiin sekä tietojeni käyttämiseen liiton ja yhdistyksien keskinäisessä yhteydenpidossa ja tilastollisena aineistona.

Kysy lisää

järjestösuunnittelija