Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Seinäjoen seudun CP-yhdistys tarjoaa vertaistukea ja toimintaa henkilöille, joilla on cp-vamma, mmc-vamma, hydrokefalia sekä heidän läheisilleen. Kohderyhmäämme kuuluvat myös  muista neurologisista syistä syntymästään asti vammaiset henkilöt sekä henkilöt, joilla on motorisen oppimisen haasteita.

Yhdistyksen toiminta

Korona tilanteesta johtuen Aloittelemme toimintaa syksyyn mennessä,, Toimintaa pyritään jatkamaan, mahdollisimman pian.

Yhdistyksen yhteystiedot

Yhdistyksen sähköpostiosoite: seinajoencp@gmail.com

Puheenjohtaja, liikuntavastaavaSihteeri, aikuistoiminnanvastaava
Roope JärvinenMarja Järvinen
p. 050 326 3665p. 050 534 8985
roope.jarvinen1@gmail.com
marja.ruismaki@netikka.fi

Järjestösuunnittelija on tukenasi

CP-liiton järjestösuunnittelijat tukevat jäseniämme ja jäsenyhdistyksiämme monissa arkeen ja elämään liittyvissä asioissa. Oli asiasi iso tai pieni, ole rohkeasti yhteydessä oman alueesi järjestösuunnittelijaan.

Voit ottaa yhteyttä järjestösuunnittelijaan esimerkiksi lapsi­perheiden vertaistukiasioissa tai vaikkapa nuorten toimin­nan suunnittelussa ja toteutuksessa. Järjestösuunnitte­lija auttaa myös vammaispalveluihin liittyvissä asioissa kuten kuljetuspalveluun, henkilökohtaiseen apuun sekä Kelan myöntämiin erityistukiin liittyvissä kysymyksissä.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan ja ta­paamaan muita vertaisia sekä tietenkin meitä!

Kysy lisää

projektityöntekijä