Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Keski-Suomen CP-yhdistys tarjoaa vertaistukea ja toimintaa henkilöille, joilla on cp-vamma, mmc-vamma, hydrokefalia sekä heidän läheisilleen. Kohderyhmäämme kuuluvat myös  muista neurologisista syistä syntymästään asti vammaiset henkilöt sekä henkilöt, joilla on motorisen oppimisen haasteita.

Keski-Suomen CP-yhdistys ry on perustettiin vuonna 1962 Keski-Suomen CP-lasten Tuki ry:n nimellä. Oman paikallisen yhdistyksen perustamisen puolesta toimi aktiivisesti mm. professori Niilo Mäki.

Tiedottaminen
Kehitämme yhdistyksen omaa viestintää lisäämällä sähköpostikirjeenvaihtoa. Voit lähettää oman sähköpostiosoitteesi yhdistyksen sähköpostiin ks.cpyhdistys@gmail.com

Yhdistyksen yhteystiedot

Sähköposti: ks.cpyhdistys@gmail.com
Liikunnan sähköposti: kscpliikunta@gmail.com

Facebook-sivut

PuheenjohtajaSihteeri
Tero AapajärviJuha Soikkeli
Palanderinkatu 21 D 59Schaumannin puistotie 19 A 7
40320 JYVÄSKYLÄ                        40100 Jyväskylä
p. 050 364 3288                                          p. 0400 545 549
tero.aapajarvi@gmail.com         juha.m.soikkeli@gmai.com

Järjestösuunnittelija on tukenasi

CP-liiton järjestösuunnittelijat tukevat jäseniämme ja jäsenyhdistyksiämme monissa arkeen ja elämään liittyvissä asioissa. Oli asiasi iso tai pieni, ole rohkeasti yhteydessä oman alueesi järjestösuunnittelijaan.

Voit ottaa yhteyttä järjestösuunnittelijaan esimerkiksi lapsi­perheiden vertaistukiasioissa tai vaikkapa nuorten toimin­nan suunnittelussa ja toteutuksessa. Järjestösuunnitte­lija auttaa myös vammaispalveluihin liittyvissä asioissa kuten kuljetuspalveluun, henkilökohtaiseen apuun sekä Kelan myöntämiin erityistukiin liittyvissä kysymyksissä.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan ja ta­paamaan muita vertaisia sekä tietenkin meitä!

Kysy lisää

järjestösuunnittelija