Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Keski-Suomen CP-yhdistys tarjoaa vertaistukea ja toimintaa henkilöille, joilla on cp-vamma, mmc-vamma, hydrokefalia sekä heidän läheisilleen. Kohderyhmäämme kuuluvat myös  muista neurologisista syistä syntymästään asti vammaiset henkilöt sekä henkilöt, joilla on motorisen oppimisen haasteita.

Keski-Suomen CP-yhdistys ry on perustettiin vuonna 1962 Keski-Suomen CP-lasten Tuki ry:n nimellä. Oman paikallisen yhdistyksen perustamisen puolesta toimi aktiivisesti mm. professori Niilo Mäki.

Kevätkokous
Kyseinen kokouksen pidämme huhtikuussa, tarkempi aika ilmoitetaan myöhemmin.

Keilaus
Keilauksia Palloilukeskus Hutungissa jatketaan taas koronavirusepidemian väistyttyä.

Tiedottaminen
Kehitämme yhdistyksen omaa viestintää lisäämällä sähköpostikirjeenvaihtoa. Voit lähettää oman sähköpostiosoitteesi yhdistyksen sähköpostiin ks.cpyhdistys@gmail.com

Yhdistyksen yhteystiedot

Sähköposti: ks.cpyhdistys@gmail.com
Liikunnan sähköposti: kscpliikunta@gmail.com

Facebook-sivut

PuheenjohtajaSihteeri
Tero AapajärviJuha Soikkeli
Palanderinkatu 21 D 59Schaumannin puistotie 19 A 7
40320 JYVÄSKYLÄ                        40100 Jyväskylä
p. 050 364 3288                                          p. 0400 545 549
tero.aapajarvi@gmail.com         juha.m.soikkeli@gmai.com

Järjestösuunnittelija on tukenasi

CP-liiton järjestösuunnittelijat tukevat jäseniämme ja jäsenyhdistyksiämme monissa arkeen ja elämään liittyvissä asioissa. Oli asiasi iso tai pieni, ole rohkeasti yhteydessä oman alueesi järjestösuunnittelijaan.

Voit ottaa yhteyttä järjestösuunnittelijaan esimerkiksi lapsi­perheiden vertaistukiasioissa tai vaikkapa nuorten toimin­nan suunnittelussa ja toteutuksessa. Järjestösuunnitte­lija auttaa myös vammaispalveluihin liittyvissä asioissa kuten kuljetuspalveluun, henkilökohtaiseen apuun sekä Kelan myöntämiin erityistukiin liittyvissä kysymyksissä.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan ja ta­paamaan muita vertaisia sekä tietenkin meitä!

Kysy lisää

järjestösuunnittelija