CP-lehti

CP-lehti kertoo CP-liiton toimintapiiriin kuuluvien ihmisten elämästä ja siihen liittyvistä asioista ja ilmiöistä.

CP-lehti on CP-liiton julkaisema järjestölehti, joka jaetaan jäsenetuna kaikille cp-yhdistysten jäsenille. Sitä jaetaan myös monille terveys- ja sosiaalialan ammattilaisille. Neljästi vuodessa ilmestyvän CP-lehden painos on keskimäärin 3 000 kappaletta. Vuonna 2022 CP-lehti ilmestyy neljästi: maalis-, kesä-, syys- ja joulukuussa. Vuosi 2022 on lehden 56. ilmestymisvuosi.

Mediakortti-2022

Tilaa CP-lehti

Kaikkien cp-yhdistysten jäsenet saavat CP-lehden postitse joko äänitiedostona tai painettuna lehtenä. CP-lehden voi myös tilata joko kestotilauksena tai 12 kuukauden määräaikaisena tilauksena, vaikka ei olisi yhdistyksen jäsen. CP-lehti ilmestyy maalis-, kesä-, syys- ja joulukuussa ja maksaa 30 euroa vuodessa. Mikäli tarvitset yksittäiskappaleita lehdestä, ota meihin yhteyttä : toimisto@cp-liitto.fi.

Tilaa lehti tästä linkistä

Maksuton tutustumistilaus

CP-lehden tutustumistilaus (12 kk)

Tarjoamme perheille, jotka kaipaavat tietoa ja tukea, CP-lehden ilmaiseksi vuoden ajaksi.

Nimi(Pakollinen)
Postiosoite(Pakollinen)

Hyväksyn tietojeni tallentamisen.(Pakollinen)
Tekemällä tilauksen annat meille luvan tallentaa tietosi Kilta-jäsenrekisteriin, lähettää sinulle uutiskirjeitä sekä esitteitämme ja materiaalejamme. Tutustu tietosuojaselosteeseen: cp-liitto.fi/jasenrekisteri