Päivätoiminta

Suomen CP-liitto järjestää arkisin vaikeavammaisille aikuisille päivätoimintaa tiloissaan Helsingin Malmilla.

Päivätoiminta tarjoaa mielekästä ja monipuolista toimintaa. Se rytmittää arkea ja ylläpitää toimintakykyä. Päivätoiminnan tarkoitus on edistää osallisuutta ja sosiaalista vuorovaikutusta sekä tukea itsenäisessä elämässä suoriutumista. Päivätoiminta on tavoitteellista toimintaa, jolla pyritään vahvistamaan niitä taitoja, joita vammaiset henkilöt tarvitsevat selviytyäkseen mahdollisimman omatoimisesti arkielämän toiminnoista.

Päivätoiminnassa otetaan jokaisen vahvuudet, toiveet ja mielipiteet huomioon. Ohjelmaan kuuluu muun muassa seurapelejä, ruoanlaittoa, keskustelua sekä kädentaitoja.

Kuvassa valkoisia juhannusruusuja.

Malmin päivätoiminnan tilat on uusittu keväällä 2020. Kesäaikaan vietämme aikaa piha-alueellamme esimerkiksi grillaten, kahvitellen ja puutarhanhoidon merkeissä.

Päivittäin osallistujia on noin 12-15.

Hae mukaan

Mikäli olet kiinnostunut osallistumaan Suomen CP-liiton päivätoimintaan, olet tervetullut tutustumaan toimintaamme. Päätöksen päivätoiminnasta tekee hakijan kotikunta. Sosiaalityöntekijäsi auttaa hakemisessa.

Osoite: Malmin kauppatie 26 (1. krs), 00700 Helsinki

Henkilökunta arkisin klo 8-16 puh. 040 703 2115