Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Kanta-Hämeen CP-yhdistys tarjoaa vertaistukea ja toimintaa henkilöille, joilla on cp-vamma, mmc-vamma, hydrokefalia sekä heidän läheisilleen. Kohderyhmäämme kuuluvat myös  muista neurologisista syistä syntymästään asti vammaiset henkilöt sekä henkilöt, joilla on motorisen oppimisen haasteita.

Yhdistys perustettiin 10.1.1973 nimellä Hämeenlinnan seudun CP-yhdistys. Yhdistyksen nimi muutettiin Kanta-Hämeen CP-yhdistykseksi 15.5. 2013. Yhdistyksen toimialue on Forssan, Hämeenlinnan ja Riihimäen seudut. Kanta-Hämeen CP-yhdistys on Suomen paralympiakomitean jäsenyhdistys.

Yhdistyksen toiminta

Koronasta johtuen live-toiminta on vielä keväällä 2022 tauolla.

Syksylle on suunnitteilla liikuntaa kuten keilausvuoroja sekä bocciaa.

CP-liiton toiminta

CP-liiton järjestämää toimintaa voit seurata tapahtumakalenterista https://cp-liitto.fi/tapahtumat/.

Yhdistyksen yhteystiedot

Yhdistyksen sähköposti kantahameencp.yhdistysry@gmail.com
Facebook: Kanta-Hämeen CP-yhdistys

PuheenjohtajaVarapuheenjohtajaSihteeri
Jouni KotirantaJuho LehtonenJenni Mustajärvi
jouni.kotiranta@gmail.comjuho.lehtonen1691@gmail.comjennimustaj@gmail.com
p. 045 353 2965p. 040 160 3391p. 050 4663984

Järjestösuunnittelija on tukenasi

CP-liiton järjestösuunnittelijat tukevat jäseniämme ja jäsenyhdistyksiämme monissa arkeen ja elämään liittyvissä asioissa. Oli asiasi iso tai pieni, ole rohkeasti yhteydessä oman alueesi järjestösuunnittelijaan.

Voit ottaa yhteyttä järjestösuunnittelijaan esimerkiksi lapsi­perheiden vertaistukiasioissa tai vaikkapa nuorten toimin­nan suunnittelussa ja toteutuksessa. Järjestösuunnitte­lija auttaa myös vammaispalveluihin liittyvissä asioissa kuten kuljetuspalveluun, henkilökohtaiseen apuun sekä Kelan myöntämiin erityistukiin liittyvissä kysymyksissä.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan ja ta­paamaan muita vertaisia sekä tietenkin meitä!

Kysy lisää

suunnittelija (liikunta, nuoret, yhdistystoiminta)

Hanna Ihantola