Tervetuloa Pirkanmaan CP-yhdistyksen mahtavaan porukkaan, haluaisimme juuri sinut osaksi meitä. Yhdistyksestä löydät paljon toimintaa, mukavia ihmisiä, tukea ja neuvoja. Otamme sinut ilomielin mukaan myös suunnittelemaan toimintaa ja sen muotoja yhdistysessämme, mikäli itse haluat toimintaa suunnitella.

Täytä alla oleva jäsenhakulomake ja paina lopuksi Lähetä-painiketta. Liittymällä Pirkanmaan CP-yhdistyksen jäseneksi saat käyttöösi myös Suomen CP-liiton edut. Kun jäsenyytesi on hyväksytty, CP-liitto postittaa sinulle uuden jäsenen paketin, joka sisältää tietoa CP-liiton toiminnasta.

Tarvitsetko apua jäsenhakulomakkeen täytössä? Ota yhteyttä järjestösuunnittelijaan, jonka yhteystiedot löydät sivun alalaidasta.

Pirkanmaan CP-yhdistyksen jäsenmaksut (2020)

• 20 euroa varsinainen jäsen
  • 5 euroa / perhejäsen
  • 10 euroa kannatusjäsen
  • 50 euroa yhteisöjäsen (Otathan yhteyttä sähköpostitse pirkanmaancp@gmail.com)

Jäsenlomake Pirkanmaa

• Huom! Alle 15-vuotias lapsi ei voi toimia varsinaisena jäsenenä, vaan jäsenyyttä hakee lapsen vanhempi tai muu täysi-ikäinen omainen. Silloin vammaisen lapsen voi lisätä perhejäseneksi. Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.
  • Varsinaisen jäsenen tiedot

• PP slash KK slash VVVV
  • Perhejäsenyys

Jos hakijana on vanhempi tai muu läheinen, perheenjäsenet voidaan liittää perhejäseniksi. Jokaisesta perhejäsenestä peritään erillinen maksu.
  • Suomen CP-liitto ry ja sen jäsenyhdistykset pitävät jäsenrekisteriä sopimuksen mukaan tapahtuvaa CP-jäsenlehden ja kirjeiden postitusta, jäsenmaksujen laskutusta, tiedottamista ja muuta yhteydenpitoa varten. Tietoja ei pääsääntöisesti luovuteta yhdistyksen ja Suomen CP-liiton ulkopuolelle lukuun ottamatta osoitetietojen luovuttamista painotalolle CP-lehden postitusta varten. Lähettäessäni jäsenhakemuksen annan suostumukseni Suomen CP-liitto ry:lle ja sen paikallisyhdistyksille minua koskevien tietojen rekisteröintiin sekä tietojeni käyttämiseen liiton ja yhdistyksien keskinäisessä yhteydenpidossa ja tilastollisena aineistona.
  • KK slash PP slash VVVV