Liittymällä CP-yhdistyksen jäseneksi:

• Saat postitse Tervetulopaketin, joka sisältää esitteitä, viimeisimmät jäsenlehdet, satukirjan (lapsiperheet) ja tervetulolahjan.
  • Saat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän CP-lehden.
  • Voit hakea CP-liiton apurahaa.
  • Saat erilaisia jäsenetuja, kuten alennuksia yritysten tuotteista ja palveluista. Jäsenedut ovat heti voimassa ja ne saa käyttöön ilmoittamalla palvelun tuottajalle alennuskoodin.
  • Jäsenenä voit vaikuttaa yhdistysten toimintaan esimerkiksi osallistumalla kokouksiin tai hakeutumalla toimikuntiin.
  • Jäsenenä myös tuet vaikuttamistyötämme: Mitä enemmän jäseniä, sitä suurempi ääni CP-liitolla on.

Haltija Group Oy

CP-yhdistysten jäsenet saavat Haltija Group Oy:n verkkokaupassa kymmenen prosentin alennuksen koodilla CP.

Martin Kunto

CP-yhdistysten jäsenet saavat 10 prosentin alennuksen Martin Kunto -yrityksen palveluista Espoon, Helsingin, Vantaan, ja Espanjan (Fuengirola) toimipisteissä koodilla CPLIITTO2021. Martin Kunto tarjoaa neurologista kuntoutusta sekä tuki- ja liikuntaelinsairauksien fysioterapiaa myös kotikäynteinä ja etäkuntoutuksena.

Muumimaailma

Cp-yhdistysten jäsenet saavat kahden päivän liput Muumimaailmaan yhden päivän hinnalla ja auton pysäköintiedun tämän linkin kautta

Ruohonjuuri

CP-yhdistysten jäsenet saavat 5 prosentin alennuksen verkkokaupan www.ruohonjuuri.fi normaalihintaisista tuotteista alennuksen saa esittämällä koodin CP-LIITTO 2022.

Terveystekniikka Valko Oy

CP-yhdistysten jäsenet saavat Terveystekniikka Valko Oy:n verkkokaupassa 10 prosentin alennuksen kaikista tuotteista koodilla CP2021.

Tallink Silja

Cp-yhdistysten jäsenet saavat kymmenen prosentin alennuksen matkoista ilmoittamalla koodin 137812 yritysnumero-kenttään osoitteessa booking.tallink.com tai varauksesi yhteydessä osoitteessa tallinksilja.fi/kokous-ja-ryhmamatkat.

Eckerö -line

Cp-yhdistysten jäsenet saavat henkilö- ja ajoneuvolippujen risteily- tai reittihintoihin matkustuspäivämääristä riippuen 10 tai 20 prosentin alennuksen m/s Finlandialla.

Alennuksia myönnetään matkustuspäivämääristä riippuen:

26.4.–26.6.2022 + 15.8.2022–28.2.2023 välisenä aikana alennus on -20 %
27.6.–14.8.2022 välisenä aikana alennus on -10 %

Lopullinen hinta määräytyy lähtöpäivän, -ajan sekä varausajankohdan mukaan. Varaukset voi tehdä ainoastaan Eckerö Linen verkkokaupasta. Rekisteröidy osoitteessa www.eckeroline.fi ja Mainitse tuotekoodi JARJ22 varauksen yhteydessä. Alennuksen edellytyksenä on voimassa oleva todiste* Suomen CP-liitto ry:n jäsenyydestä, joka on pyydettäessä esitettävä lippujen lunastuksen yhteydessä tai portilla.

*Varaudu todistamaan jäsenyytesi maksetulla jäsenlaskulla. Tarvittaessa voit olla yhteydessä omaan järjestösuunnittelijaasi. Huomioithan, että toimistomme on kiinni heinäkuussa

Jos sinulla on tiedossa valtakunnallinen yritys tai verkkokauppa, jolta liitto voisi kysyä jäsenetuja niin voit ilmoittaa vinkin toimistotyöntekijä Tomi Rastivolle tomi.rastivo@cp-liitto.fi tai p. 09 5407 540.