Liittymällä CP-yhdistyksen jäseneksi:

• Saat postitse Tervetulopaketin, joka sisältää esitteitä, viimeisimmät jäsenlehdet, satukirjan (lapsiperheet) ja tervetulolahjan.
  • Saat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän CP-lehden.
  • Voit hakea CP-liiton apurahaa.
  • Saat erilaisia jäsenetuja, kuten alennuksia yritysten tuotteista ja palveluista. Jäsenedut ovat heti voimassa ja ne saa käyttöön ilmoittamalla palvelun tuottajalle alennuskoodin.
  • Jäsenenä myös tuet vaikuttamistyötämme: Mitä enemmän jäseniä, sitä suurempi ääni CP-liitolla on.
  • Jäsenenä voit myös vaikuttaa yhdistysten toimintaan esimerkiksi osallistumalla kokouksiin tai hakeutumalla toimikuntiin.

Haltija Oy

CP-yhdistysten jäsenet saavat Haltija Oy:n verkkokaupassa ilmaisen toimituksen verkkokaupan tilauksille arvosta riippumatta koodilla Moijala.

Martin Kunto

CP-yhdistysten jäsenet saavat 10 prosentin alennuksen Martin Kunto -yrityksen palveluista Espoon, Helsingin, Vantaan, ja Espanjan (Fuengirola) toimipisteissä koodilla CPLIITTO2021. Martin Kunto tarjoaa neurologista kuntoutusta sekä tuki- ja liikuntaelinsairauksien fysioterapiaa myös kotikäynteinä ja etäkuntoutuksena.

Muumimaailma

CP-yhdistysten jäsenet saavat vuonna 2021 kahden päivän liput Muumimaailmaan yhden päivän hinnalla tämän linkin kautta

Terveystekniikka Valko Oy

CP-yhdistysten jäsenet saavat Terveystekniikka Valko Oy:n verkkokaupassa 10 prosentin alennuksen tens-laitteista ja migreenipannasta koodilla CP2021.

Ruohonjuuri

CP-yhdistysten jäsenet saavat 5 prosentin alennuksen verkkokaupan www.ruohonjuuri.fi normaalihintaisista tuotteista alennuksen saa esittämällä koodin CP-LIITTO 2021.

Detalji Boutique

CP-yhdistysten jäsenet saavat 10 prosentin alennuksen  detaljiboutique.com verkkokaupan normaalihintaisista naisten vaatteista ja asusteista. Alennushyvityksen saa laittamalla koodin, CP-LIITTO2021 verkkokaupan ”Tilausta ja toimitusta koskevaan huomautus” -laatikkoon, ennen kuin vahvistat tilauksen. Laatikko on ”Osta nyt” -laatikon alla. Alennukset hyvitetään jälkikäteen Klarnan kautta, kun tilatut tuotteet on lähetetty. Tilausvahvistuksessa alennus ei vielä näy, vaan se näkyy Klarnalta myöhemmin tulevassa sähköpostissa.

Jos sinulla on tiedossa valtakunnallinen yritys tai verkkokauppa, jolta liitto voisi kysyä jäsenetuja niin voit ilmoittaa vinkin projektityöntekijä Teija Ritvaselle teija.ritvanen@cp-liitto.fi, 044 059 2634.