Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Kouvolan seudun CP-yhdistys tarjoaa vertaistukea ja toimintaa henkilöille, joilla on cp-vamma, mmc-vamma, hydrokefalia sekä heidän läheisilleen. Kohderyhmäämme kuuluvat myös  muista neurologisista syistä syntymästään asti vammaiset henkilöt sekä henkilöt, joilla on motorisen oppimisen haasteita.

Vuosikokous toukokuussa

Yhdistyksen vuosikokous pidetään toukokuussa 2022. Tarkka ajankohta ja paikka tarkentuvat myöhemmin.

Yhdistyksen yhteystiedot

Facebook-sivut

PuheenjohtajaSihteeriVarapuheenjohtaja
Anna LehmonenSaija TalvalaJyrki Keskimäki
Sopenkaari 6Valtatie 10 as. 22
46860 Keltakangas46900 Inkeroinen
p. 040 525 8179p. 045 127 8476
wilhelmiinalehmonen@gmail.comsaija.talvala@elisanet.fi

Järjestösuunnittelija on tukenasi

CP-liiton järjestösuunnittelijat tukevat jäseniämme ja jäsenyhdistyksiämme monissa arkeen ja elämään liittyvissä asioissa. Oli asiasi iso tai pieni, ole rohkeasti yhteydessä oman alueesi järjestösuunnittelijaan.

Voit ottaa yhteyttä järjestösuunnittelijaan esimerkiksi lapsi­perheiden vertaistukiasioissa tai vaikkapa nuorten toimin­nan suunnittelussa ja toteutuksessa. Järjestösuunnitte­lija auttaa myös vammaispalveluihin liittyvissä asioissa kuten kuljetuspalveluun, henkilökohtaiseen apuun sekä Kelan myöntämiin erityistukiin liittyvissä kysymyksissä.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan ja ta­paamaan muita vertaisia sekä tietenkin meitä!

Kysy lisää

järjestösuunnittelija