Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Pirkanmaan CP-yhdistys tarjoaa vertaistukea ja toimintaa henkilöille, joilla on cp-vamma, mmc-vamma, hydrokefalia sekä heidän läheisilleen. Kohderyhmäämme kuuluvat myös muista neurologisista syistä syntymästään asti vammaiset henkilöt sekä henkilöt, joilla on motorisen oppimisen haasteita. Yhdistys on CP-liiton jäsenjärjestö ja perustettu vuonna 1962.

Ajankohtaista!

YHDISTYKSEN SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN VUOSIKOKOUS ma 27.3.2023 klo 18.00, Pellervonkatu 9 (kokoustila), Tampere. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Mukana kokouksessa CP-liiton suunnittelija Teija Ritvanen. Osallistumismahdollisuus kokoukseen myös etäyhteydellä. Ilmoittautumiset 20.3. mennessä puh. 040 063 1077 tai pirkanmaancp@gmail.com. Tervetuloa!

TULOSSA KESÄLLÄ toiminnantäyteinen ulkoilupäivä! Ohjelmaan suunnitteilla mm. tutustumista liikunnan apuvälineisiin, ongintaa, erätaitohin tutustumista eräoppaan kanssa. Tietysti päivään kuuluu myös makkaran ja lättyjen paistoa ja paljon muuta. Seuraa ilmoittelua, tarkempaa tietoa tapaphtumasta mahdollisimman pian!

Toimintaa ja tapahtumia

Tutustu yhdistyksen kerho- ja liikuntatoimintaan täältä.

CP-liiton valtakunnallisesta toiminnasta ja tapahtumista löydät lisätietoja tapahtumakalenterista.

Seuraa meitä facebookissa, sivuille päivitetään paljon erilaisia mielenkiintoisia juttuja! Tästä facesivuille.

Liity Pirkanmaan CP-yhdistyksen jäseneksi täällä.

Yhteystietojesi muuttuessa, muistathan päivittää tietosi ajantasalle. Tästä linkistä pääset helposti päivittämään yhteystietosi!

Yhdistyksemme yhteistyökumppaneita

Yhdistyksen yhteystiedot

Yhdistyksen postiosoite: Pirkanmaan CP-yhdistys ry (c/o Paula Ahti), Jaakonraitti 8, 33870 Tampere
Sähköposti: pirkanmaancp@gmail.com

Yhdistyksen tilinumero: FI28 5730 0820 6317 74

Janna Hakala
p. 045 631 6037 (arkisin klo 16.30 jälkeen)
janna.maula@fingin.fi

Sihteeri/taloudenhoitaja
Paula Ahti
p. 0400 631 077
pirkanmaancp@gmail.com

Järjestösuunnittelija on tukenasi

CP-liiton järjestösuunnittelijat tukevat jäseniämme ja jäsenyhdistyksiämme monissa arkeen ja elämään liittyvissä asioissa. Oli asiasi iso tai pieni, ole rohkeasti yhteydessä oman alueesi järjestösuunnittelijaan.

Voit ottaa yhteyttä järjestösuunnittelijaan esimerkiksi lapsi­perheiden vertaistukiasioissa tai vaikkapa nuorten toimin­nan suunnittelussa ja toteutuksessa. Järjestösuunnitte­lija auttaa myös vammaispalveluihin liittyvissä asioissa kuten kuljetuspalveluun, henkilökohtaiseen apuun sekä Kelan myöntämiin erityistukiin liittyvissä kysymyksissä.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan ja ta­paamaan muita vertaisia sekä tietenkin meitä!

Kysy lisää

suunnittelija (yhdistykset)