Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Pirkanmaan CP-yhdistys tarjoaa vertaistukea ja toimintaa henkilöille, joilla on cp-vamma, mmc-vamma, hydrokefalia sekä heidän läheisilleen. Kohderyhmäämme kuuluvat myös  muista neurologisista syistä syntymästään asti vammaiset henkilöt sekä henkilöt, joilla on motorisen oppimisen haasteita.

Verkossa: Pirkanmaan CP-yhdistyksen yhdistyskahvit

Torstaina 11.03.2021, kelllo 18:00 – 20:00

Tervetulo mukaan vaihtamaan kuulumisia, keskustelemaan, kuulemaan yhdistyksen ja CP-liiton ajankohtaisista asioista jne. Samalla voi juoda vaikka kupin kahvia. Mukana yhdistyksestä pj Janna Maula ja mahdollisesti hallituksen jäseniä sekä Suomen CP-liitosta Jari Turku.

Ilmoittautumiset ja lisätietoja 9.3.21 mennessä jari.turku@cp-liitto.fi Teams- linkki laitetaan ilmoittautuneille.

Yhdistyksen live-toiminta tauolla

Kasvokkaista tapaamista vaativa toiminta on nyt pandemiatilanteen ja kokoontumisrajoitusten vuoksi täysin tauolla. Informoimme heti, kun tilanne muuttuu ja voimme taas tavata kasvokkain entiseen malliin.

Aurinkoista kevättä ja voimia kaikille toivottelee, Pirkanmaan CP-yhdistyksen Hallitus

Yhdistyksemme yhteistyökumppanit

Yhdistyksen yhteystiedot

Yhdistyksen postiosoite: Pirkanmaan CP-yhdistys ry (c/o Paula Ahti), Jaakonraitti 8, 33870 Tampere

Yhdistyksen sähköposti: pirkanmaancp@gmail.com

Yhdistyksen tilinumero: FI28 5730 0820 6317 74

PuheenjohtajaSihteeri/taloudenhoitaja
Janna MaulaPaula Ahti
p. 045 631 6037p. 0400 631 077
janna.maula(at)fingin.fipirkanmaancp(at)gmail.com

Järjestösuunnittelija on tukenasi

CP-liiton järjestösuunnittelijat tukevat jäseniämme ja jäsenyhdistyksiämme monissa arkeen ja elämään liittyvissä asioissa. Oli asiasi iso tai pieni, ole rohkeasti yhteydessä oman alueesi järjestösuunnittelijaan.

Voit ottaa yhteyttä järjestösuunnittelijaan esimerkiksi lapsi­perheiden vertaistukiasioissa tai vaikkapa nuorten toimin­nan suunnittelussa ja toteutuksessa. Järjestösuunnitte­lija auttaa myös vammaispalveluihin liittyvissä asioissa kuten kuljetuspalveluun, henkilökohtaiseen apuun sekä Kelan myöntämiin erityistukiin liittyvissä kysymyksissä.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan ja ta­paamaan muita vertaisia sekä tietenkin meitä!

Kysy lisää

järjestösuunnittelija