Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Pirkanmaan CP-yhdistys tarjoaa vertaistukea ja toimintaa henkilöille, joilla on cp-vamma, mmc-vamma, hydrokefalia sekä heidän läheisilleen. Kohderyhmäämme kuuluvat myös  muista neurologisista syistä syntymästään asti vammaiset henkilöt sekä henkilöt, joilla on motorisen oppimisen haasteita.

Apuvälinemessut 2022 kutsuvat!

Vielä on tilaa ja ehdit matkaan mukaan! Paikkoja jäljellä rajoitetusti.
Yhdistys järjestää invabussimatkan apuvälinemessuille torstaina 12.5.2022. Tämän vuoden Apuvälinemessut järjestetään Messukeskuksessa Helsingissä.
Matkan hinta on vain 10e/henkilö, avustaja 0e.
Matkaan lähdetään klo 8.00 Vanhalta kirkolta. Paluu on noin klo 18.00-19.00. Tarkemmat ajat ja matkaohjelma ilmoitetaan lähtijöille.
Ilmoittautumiset mahdollisimman pian pirkanmaancp@gmail.com tai puh. 0400631077.

Tervetuloa!

Nuoret Huom! Nuorten kaveripiknik

Tule hengaamaan uusien ja vanhojen kavereiden kanssa piknikin merkeissä ja vaihtamaan kuulumisia. Voit ottaa myös oman kaverin mukaan. Kokoonnumme Sorsapuistossa Tampere-talon vieressä ke 8.6.2022 klo 15 alkaen. Tutustumme myös muiden paikkakuntien nuoriin Teamsin välityksellä. Liittymislinkin löydät CP-liiton tapahtumakalenterista: cp-liitto.fi/tapahtumat. Ota mukaan piknikevästä ja iloinen kesäfiilis!

Tapahtuma järjestetään yhteistyössä CP-liiton ja Pirkanmaan CP-yhdistyksen kanssa.

Kysy lisää ja ilmoittaudu mukaan!
Yhdistyksen Paula puh. 0400631077, pirkanmaancp(at)gmail.com tai Nuorten toiminnan koordinaattori Hanna Ihantola: puh. 044 059 2635, hanna.ihantola(at)cp-liitto.fi

Kahvikupposet-vertaistukiryhmä vanhemmille ja huoltajille

Loppukevään tapaamiset peruttu vähäisen osallistujamäärän takia. Syksyllä ryhmä jatkaa uusin ohjelmin. Hyvää kesää kaikille ja tavataan syksyllä!

Yhdistyksemme yhteistyökumppanit

Yhdistyksen yhteystiedot

Yhdistyksen postiosoite: Pirkanmaan CP-yhdistys ry (c/o Paula Ahti), Jaakonraitti 8, 33870 Tampere

Yhdistyksen sähköposti: pirkanmaancp@gmail.com

Yhdistyksen tilinumero: FI28 5730 0820 6317 74

PuheenjohtajaSihteeri/taloudenhoitaja
Janna MaulaPaula Ahti
p. 045 631 6037p. 0400 631 077
janna.maula(at)fingin.fipirkanmaancp(at)gmail.com

Järjestösuunnittelija on tukenasi

CP-liiton järjestösuunnittelijat tukevat jäseniämme ja jäsenyhdistyksiämme monissa arkeen ja elämään liittyvissä asioissa. Oli asiasi iso tai pieni, ole rohkeasti yhteydessä oman alueesi järjestösuunnittelijaan.

Voit ottaa yhteyttä järjestösuunnittelijaan esimerkiksi lapsi­perheiden vertaistukiasioissa tai vaikkapa nuorten toimin­nan suunnittelussa ja toteutuksessa. Järjestösuunnitte­lija auttaa myös vammaispalveluihin liittyvissä asioissa kuten kuljetuspalveluun, henkilökohtaiseen apuun sekä Kelan myöntämiin erityistukiin liittyvissä kysymyksissä.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan ja ta­paamaan muita vertaisia sekä tietenkin meitä!

Kysy lisää

projektityöntekijä