Täytä alla oleva jäsenhakulomake ja paina lopuksi Lähetä-painiketta. Liittymällä Seinäjoen seudun CP-yhdistyksen jäseneksi saat käyttöösi myös Suomen CP-liiton edut. Jäseneksi hyväksymisen jälkeen CP-liitto postittaa sinulle uuden jäsenen paketin, joka sisältää tietoa CP-liiton toiminnasta.

Mikäli tarvitset apua jäsenhakulomakkeen täytössä, ota yhteyttä järjestösuunnittelijaan (yhteystiedot sivun alalaidassa).

Seinäjoen seudun CP-yhdistyksen jäsenmaksut 2020:

• 20 euroa varsinainen jäsen
  • 5 euroa / perhejäsen
  • 50 euroa kannatusjäsen / henkilö
  • 100 euroa kannatusjäsen /yritys

Jäsenlomake Seinäjoen seutu

• Huom! Alle 15-vuotias lapsi ei voi toimia varsinaisena jäsenenä, vaan jäsenyyttä hakee lapsen vanhempi tai muu täysi-ikäinen omainen. Silloin vammaisen lapsen voi lisätä perhejäseneksi. Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.
  • Varsinaisen jäsenen tiedot

• Perhejäsenyys

Jos hakijana on vanhempi tai muu läheinen, perheenjäsenet voidaan liittää perhejäseniksi. Jokaisesta perhejäsenestä peritään erillinen maksu.
  • Suomen CP-liitto ry ja sen jäsenyhdistykset pitävät jäsenrekisteriä sopimuksen mukaan tapahtuvaa CP-jäsenlehden ja kirjeiden postitusta, jäsenmaksujen laskutusta, tiedottamista ja muuta yhteydenpitoa varten. Tietoja ei pääsääntöisesti luovuteta yhdistyksen ja Suomen CP-liiton ulkopuolelle lukuun ottamatta osoitetietojen luovuttamista painotalolle CP-lehden postitusta varten. Lähettäessäni jäsenhakemuksen annan suostumukseni Suomen CP-liitto ry:lle ja sen paikallisyhdistyksille minua koskevien tietojen rekisteröintiin sekä tietojeni käyttämiseen liiton ja yhdistyksien keskinäisessä yhteydenpidossa ja tilastollisena aineistona.

Kysy lisää

järjestösuunnittelija