CP-yhdistykset

Suomen CP-liittoon kuuluu 18 jäsenyhdistystä ympäri Suomea. Yhdistykset järjestävät jäsenilleen monipuolista toimintaa, kuten uinti-, kuntosali-, keilausvuoroja sekä kulttuuritapahtumia ympäri Suomea. Mikä parasta, yhdistyksen toiminnassa pääset tapaamaan muita vertaisia: saamaan tukea, jakamaan kokemuksia, kuulemaan arvokkaita vinkkejä ja näkökulmia.

Yhdistyksen jäsenenä saat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän CP-lehden ja sinulla on oikeus hakea CP-liitolta apurahaa. Voit vaikuttaa yhdistyksen järjestämään toimintaan, hakeutua luottamustehtäviin ja päästä vaikuttamaan paikallisesti ja valtakunnallisesti kohderyhmäsi asioihin.

Voit täyttää jäsenhakulomakkeen tämän linkin kautta mihin tahansa cp-yhdistykseen. Jäsenhakulomake löytyy myös tämän sivun alalaidasta.

Tuemme jäseniämme ja jäsenyhdistyksiämme monissa arkeen ja elämään liittyvissä asioissa. Oli asiasi iso tai pieni, ole rohkeasti yhteydessä CP-liiton työntekijään. Meitä jäsenyhdistyksiin keskittyviä työntekijöitä on CP-liitossa kolme: Merja Partanen, Tuula Koivula ja Teija Ritvanen. Jokaisella on vastuullaan omat alueensa, jotka näet alta yhdistysten nimien vierestä. Yhteystietomme löydät sivun alalaidasta.

Voit ottaa yhteyttä meihin esimerkiksi silloin, kun kaipaat itsellesi tai läheisellesi vertaisen tukea tai sinulla on toiveita tai ideoita lapsiperheille, nuorille tai aikuisille suunnatun toiminnan järjestämisestä. Järjestösuunnittelija auttaa myös vammaispalveluihin liittyvissä asioissa kuten kuljetuspalveluun, henkilökohtaiseen apuun sekä Kelan myöntämiin erityistukiin liittyvissä kysymyksissä. Järjestösuunnittelijoiden yhteystiedot löydät tämän sivun alalaidasta.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan ja tapaamaan muita vertaisia sekä tietenkin meitä!

1. Lapin CP-yhdistys (Merja)
  2. Meri-Lapin alueen CP-yhdistys (Merja)
  3. Oulun seudun CP-yhdistys (Merja)
  4. Vaasan seudun CP-yhdistys – Vasanejdens CP- Förening (Merja)
  5. Keski-Suomen CP-yhdistys (Merja)
  6. Pohjois-Savon CP-yhdistys (Merja)
  7. Pohjois-Karjalan CP-yhdistys (Merja)
  8. Etelä-Savon CP-yhdistys (Merja)
  9. Etelä-Saimaan CP-yhdistys (Merja)
  10. Etelä-Kymenlaakson CP-yhdistys (Merja)
  11. Uudenmaan CP-yhdistys – Nylands CP-Förening (Tuula)
  12. Kouvolan seudun CP-yhdistys (Tuula)
  13. Lahden seudun CP-yhdistys (Tuula)
  14. Kanta-Hämeen CP-yhdistys (Tuula)
  15. Turun CP-yhdistys – Åbo CP-Förening (Teija)
  16. Porin seudun CP-yhdistys (Teija)
  17. Pirkanmaan CP-yhdistys (Teija)
  18. Seinäjoen seudun CP-yhdistys (Teija)

Jäsenhakulomake

• Huom! Alle 15-vuotias lapsi ei voi toimia varsinaisena jäsenenä, vaan jäsenyyttä hakee lapsen vanhempi tai muu täysi-ikäinen omainen. Silloin vammaisen lapsen voi lisätä perhejäseneksi. Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.
  • JÄSENEN TIEDOT

• PP dot KK dot VVVV
  • POSTIOSOITE

• JÄSENTIEDOT

• DIAGNOOSI

• Oma, lapsen tai läheisen vamma

• Perhejäsenyys

Jos hakijana on vanhempi tai muu läheinen, perheenjäsenet voidaan liittää perhejäseniksi. Jokaisesta perhejäsenestä peritään erillinen maksu.
  • VAPAA SANA

suunnittelija