Porin seudun CP-yhdistys tarjoaa vertaistukea ja toimintaa henkilöille, joilla on cp-vamma, mmc, hydrokefalia sekä heidän läheisilleen. Kohderyhmäämme kuuluvat myös  muista neurologisista syistä syntymästään asti vammaiset henkilöt sekä henkilöt, joilla on motorisen oppimisen haasteita.

Porin seudun CP-yhdistys ry. on perustettu vuonna 1968.
Jäsenemme tapaavat toisiaan erilaisissa liikuntakerhoissa, retkillä, illanvietoissa, kulttuuritilaisuuksissa, teemailloissa ja matkoilla. Toiminnan perustana on aktiivinen talkootyö.
Toimintaan kannattaa lähteä rohkeasti mukaan, vaikket vielä tuntisikaan meitä. Soittele tai viestittele ja tule mukaan.

Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Lue lisää meistä ja toiminnastamme täältä.

Toimintaa ja tapahtumia

Lue Porin seudun CP-yhdistyksen järjestämästä toiminnasta täältä.

Liity Porin seudun CP-yhdistyksen jäseneksi täällä.

Yhdistyksen yhteystiedot

Marita Koivunen
mhkoivu@utu.fi

Sihteeri
Marja Kivisalo

Liikunta- ja aikuistoimintavastaava
Jarkko Kyläniitty
kylaniittyjarkko@gmail.com

Taloudenhoitaja
Timo Saarinen
timo.saarinen@dnainternet.net
timoj.saarinen@luukku.com

Yhdyshenkilö
Eila Kallio
p. 040 563 6738,  02 635 5989

Järjestösuunnittelija on tukenasi

CP-liiton järjestösuunnittelijat tukevat jäseniämme ja jäsenyhdistyksiämme monissa arkeen ja elämään liittyvissä asioissa. Oli asiasi iso tai pieni, ole rohkeasti yhteydessä oman alueesi järjestösuunnittelijaan.

Voit ottaa yhteyttä järjestösuunnittelijaan esimerkiksi lapsi­perheiden vertaistukiasioissa tai vaikkapa nuorten toimin­nan suunnittelussa ja toteutuksessa. Järjestösuunnitte­lija auttaa myös vammaispalveluihin liittyvissä asioissa kuten kuljetuspalveluun, henkilökohtaiseen apuun sekä Kelan myöntämiin erityistukiin liittyvissä kysymyksissä.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan ja ta­paamaan muita vertaisia sekä tietenkin meitä!

Kysy lisää

suunnittelija (yhdistykset)