Toimintaa ja tapahtumia

Tiedotamme täällä Lahden seudun CP-yhdistyksen toiminnasta ja tapahtumista.

CP-liiton valtakunnallisesta toiminnasta ja tapahtumista löydät lisätietoja tapahtumakalenteristamme.

Pikkujoulut 9.12. Ravintola Lokissa

CP-yhdistys viettää pikkujouluja torstaina 9.12.2021 klo 17-20 Ravintola Lokissa, os. Jalkarannantie 19, Lahti.

Nautitaan yhdessä jouluateria noutopöydästä. Mukaan mahtuu 40 ensin ilmoittautunutta. CP-yhdistys tarjoaa heille jäsenjärjestöavustuksen turvin jouluaterian. Jos tarvitset paljon apua, ota oma avustaja mukaan, myös hänelle kustannetaan ateria.

Ilmoittautumiset 5.12. mennessä Ilona Ihaksille, s-posti: ilona.ihaksi@gmail.com, puh. 0500 604 590, myös tekstiviestit käy, kuittaan kyllä jokaisen ilmoittautumisen. Jos soitat, kannattaa soittaa iltapäivisin tai iltaisin, allekirjoittanut nukkuu pitkään. Ilmoita itsesi lisäksi mahdollinen avustaja sekä ruoka-aineallergiat. Kannattaa olla nopea, vain 40 ihmistä mahtuu mukaan.

Tule vain terveenä paikalle. Jos olet ilmoittautunut, etkä sitten pääsekään paikalle, ole kiltti ja peru ilmoittautumisesi, niin yhdistyksen ei tarvitse maksaa ylimääräistä aterioista tai yhdistys voi ottaa mahdollisesti jonkun jonossa olevan tilallesi.

Jouluruoan syömisen lisäksi ohjelmassa on jouluinen visa. Ja jos haluat, ota mukaasi pikku paketti. Saat sitten sellaisen myös lähtiessä.

Lokissa on invavessa, joka on hieman ahdas isoille pyörätuoleille. Mutta autetaan toisiamme tarvittaessa, eiköhän me selvitä.

Kuvassa näkyy ravintola Lokki Lahdessa Vesijärven rannalla. Tosin vettä ei kuvassa näy, mutta lähes pilvetön sininen taivas. Etualalla on asfalttia. Lokissa on lautaverhous ja eri ruskean sävyjä seinissä ja tolpissa. Seinällä iso kyltti valkoinen kyltti, jossa lukee mustalla ravintola Lokki ja on lokin kuva.
Ravintola Lokki elokuun lopulla. Ehkäpä joulukuussa on jouluisempaa.

Säännöllinen toiminta

Tiedotamme täällä Lahden seudun CP-yhdistyksen säännöllisestä toiminnasta kuten kerhoista.

CP-yhdistyksen salivuoro

Yhdistyksella on salivuoro sunnuntaisin klo 14-16 Lotilan koululla, os. Vuoksenkatu 9. Tervetuloa pelaamaan bocciaa kourulla tai heittäen tai sählyä pehmeällä pallolla, tai vaikka molempia. Mutta tule terveenä.

Eka salivuoro on 10. lokakuuta.

Salivuoroa ei ole seuraavina sunnuntaina: 31.10. (syysloma), 26.12., 2.1. ja 9.1. (joululoma), 6.3. (talviloma), 17.4. (pääsiäinen). Kevään viimeinen salivuoro on 24.4.

Kysy lisää Karilta, puh. 040 8234 380, khyvarine@hotmail.com tai Ilonalta, puh. 0500 604 590, ilona.ihaksi@gmail.com.

Yhdistyksellä on myös lattiacurlingpeli. Ilmoittele Karille tai Ilonalle, jos sitä haluat joskus pelata, niin tiedämme sitten ottaa curlingin vuorolle mukaan.

Kuvan on otettu Lotilan koulun liikuntasalista. Etualalla salin lattialla on lattiacurlinmatto ja muovisia sinisiä ja punaisia pelivälineitä eli kiviä. Osa kivistä on päätynyt curlingmatolle, osa on jäänyt maton eteen. Kuvan keskellä nainen sähkömopossa riemuitsee onnistunutta heittoa kädet ylhäällä kiven työntökeppi kädessä.
Lattiacurlingia Lotilan koulun liikuntasalissa.

Kysy lisää säännöllisestä toiminnasta suoraan yhdistyksestä:

Kari Hyvärinen p. 040 8234 380 / khyvarine@hotmail.com tai
Ilona Ihaksi p. 0500 604 590 / ilona.ihaksi@gmail.com

Muu toiminta

Cp-jalkapallo

Oletko kiinnostunut cp-jalkapallosta. Lahtelainen harrastejalkapalloseura Stars tarjoaa nyt mahdollisuutta aloittaa lajin harrastaminen rennossa ilmapiirissä. Ei väliä oletko mies/nainen tai tyttö/poika, tarvittaessa muodostetaan vaikka sekajoukkue.
Mikäli kiinnostuit, ota rohkeasti yhteyttä jalkapalloseurastars@gmail.com .

Ystäväntupa Elma

Ystäväntupa Elma on auki tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin klo 12.00-14.00 osoitteessa Kauppakatu 42 B (sisäänkäynti kerhohuoneeseen takapihan kautta). Ystäväntupa Elmassa järjestetään kaikenlaista toimintaa. Joka kerta on kahvipannu kuumana ja erilaista tarinaa kuultavana. Toiminta on täysin maksutonta.
Lisätietoja saat Raija Hauhialta p. 040 966 2466.

Kysy lisää

järjestösuunnittelija