Toimintaa ja tapahtumia

Tiedotamme täällä Lahden seudun CP-yhdistyksen toiminnasta ja tapahtumista.

CP-liiton valtakunnallisesta toiminnasta ja tapahtumista löydät lisätietoja tapahtumakalenteristamme.

Säännöllinen toiminta

Tiedotamme täällä Lahden seudun CP-yhdistyksen säännöllisestä toiminnasta kuten kerhoista.

CP-yhdistyksen salivuoro

Yhdistyksellä on salivuoro sunnuntaisin klo 14-16 Lotilan koululla, os. Vuoksenkatu 9. Tervetuloa pelaamaan bocciaa kourulla tai heittäen, tai pelaamaan sählyä pehmeällä pallolla. Mutta tule terveenä. Tämä liikunta on ilmaista kaikille osallistujille!

Salivuoro jatkuu syyskuussa 2022.

• 4.9. alkaa boccia. Sitä voi pelata heittämällä tai kourun avulla.
  • Välillä pelataan lattiacurlingia, mm. vielä yhdellä viimeisistä salivuoroista, huhtikuussa 2023.
  • 2.10. alkaa sähly pehmeällä pallolla. Minkäänlaisia pelitaitoja ei tarvita, jokainen saa pyöriä pallon perässä ihan omalla tavallaan. Etenkin toista maalivahtia tarvittaisiin. Myös sähkärin ja pyörätuolin kanssa voi pelata porukassamme niin kentällä kuin maalissakin.

Kysy lisää Karilta, puh. 040 8234 380, khyvarine@hotmail.com tai Ilonalta, puh. 0500 604 590, ilona.ihaksi@gmail.com.

Yhdistyksellä on lattiacurlingpeli. Ilmoittele Karille tai Ilonalle, jos sitä haluat joskus pelata, niin tiedämme sitten ottaa curlingin vuorolle mukaan. Saat maistiaisen, kun tulet salivuorolle 18.9.. Silloin pidetään lattiacurlingpäivä. Curlingin ”kiviä” voi heittää kahvasta tai ne voi
laittaa liikkeelle työntökepin avulla. Hauskaa hommaa, tule mukaan, laitetaan salin
lattialla hurjat pelit pystyyn! Curling-ottelua ei ole ratkaistu ennen, kuin viimeinen kivi on pysähtynyt. Tämän pelin haaste ei ole se, ettei kiveä saisi osumaan maaliin. Vaikeaa on saada se pysymään maalissa.

Pelejä voi tulla ihan vaan kokeilemaan. Pakko ei oo jatkaa, jos ei meno miellytä.
Tervetuloa vaikka vain kerran. Huom! Pelikerho ei kokoonnu 25.12., 1.1., 8.1., 5.2., 5.3. ja 9.4.

Kevään viimeinen kerta on 30.4.

Kaksi pelaajaa sähkömopossa ja pyörätuolissa ihastelevat lattiacurlingin lopputilannetta liikuntasalissa. Pelaajat katsovat kameraan ja hymyilevät leveästi.
Lattiacurlingia Lotilan koulun liikuntasalissa ja hauskaa on.

Kysy lisää säännöllisestä toiminnasta suoraan yhdistyksestä:

Kari Hyvärinen p. 040 8234 380 / khyvarine@hotmail.com tai
Ilona Ihaksi p. 0500 604 590 / ilona.ihaksi@gmail.com

Muu toiminta

Cp-jalkapallo

Oletko kiinnostunut cp-jalkapallosta. Lahtelainen harrastejalkapalloseura Stars tarjoaa nyt mahdollisuutta aloittaa lajin harrastaminen rennossa ilmapiirissä. Ei väliä oletko mies/nainen tai tyttö/poika, tarvittaessa muodostetaan vaikka sekajoukkue.
Mikäli kiinnostuit, ota rohkeasti yhteyttä jalkapalloseurastars@gmail.com .

Ystäväntupa Elma

Ystäväntupa Elma on auki tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin klo 12.00-14.00 osoitteessa Kauppakatu 42 B (sisäänkäynti kerhohuoneeseen takapihan kautta). Ystäväntupa Elmassa järjestetään kaikenlaista toimintaa. Joka kerta on kahvipannu kuumana ja erilaista tarinaa kuultavana. Toiminta on täysin maksutonta.
Lisätietoja saat Raija Hauhialta p. 040 966 2466.

Kysy lisää

asiantuntija