Toimintaa ja tapahtumia

Tiedotamme täällä Lahden seudun CP-yhdistyksen toiminnasta ja tapahtumista.

CP-liiton valtakunnallisesta toiminnasta ja tapahtumista löydät lisätietoja tapahtumakalenteristamme.

Piknik Joutjärven rannalla

Tervetuloa torstaina 26.5. klo 13 Möysän uimarannan grillipaikalle, os. Uimarannankatu 3, Lahti, nautiskelemaan alkukesästä, eväistä ja hyvästä seurasta.

Ota omat makkarat ja muut syötävät ja juotavat mukaan, CP-yhdistys tarjoaa grillihiilet. Mahdollisuus myös onkimiseen ja boccian pelaamiseen. Ilmoittautumista ei tarvita.

Kuvassa on makkaroita grillaantumassa.

Piknik nuorille

Hei sinä 13-29-vuotias. Tule piknikille keskiviikkona 8.6. Pikku-Vesijärven puistoon Vesiurkujen lähelle klo 15 alkaen.
Nyyttikestit eli ota jotain syötävää ja omat juomat mukaan. Voit myös ottaa jonkin kaverisi mukaan.

Samaan aikaan järjestetään nuorten piknikejä myös muilla paikkakunnilla.

Otetaan teamsilla yhteyttä heihin.
Ei tarvitse ilmoittautua etukäteen, sen kun ilmestyt paikalle itseksesi tai kaverin kanssa.

Paikalla CP-yhdistyksestä Jani ja Henkka.

Kuvassa näkyy pöytä ja penkit Pikku-Vesijärven rannalla. Puunrungot näkyvät kuvan molemmissa reunoissa.
Pikku-Vesijärvi.

Säännöllinen toiminta

Tiedotamme täällä Lahden seudun CP-yhdistyksen säännöllisestä toiminnasta kuten kerhoista.

CP-yhdistyksen salivuoro

Yhdistyksellä on salivuoro sunnuntaisin klo 14-16 Lotilan koululla, os. Vuoksenkatu 9. Tervetuloa pelaamaan bocciaa kourulla tai heittäen. Mutta tule terveenä.

Sähly pehmeällä pallolla jatkuu syyskuussa 2022.

Kevään viimeinen salivuoro on 24.4..

Kysy lisää Karilta, puh. 040 8234 380, khyvarine@hotmail.com tai Ilonalta, puh. 0500 604 590, ilona.ihaksi@gmail.com.

Yhdistyksellä on myös lattiacurlingpeli. Ilmoittele Karille tai Ilonalle, jos sitä haluat joskus pelata, niin tiedämme sitten ottaa curlingin vuorolle mukaan.

Kuvan on otettu Lotilan koulun liikuntasalista. Etualalla salin lattialla on lattiacurlinmatto ja muovisia sinisiä ja punaisia pelivälineitä eli kiviä. Osa kivistä on päätynyt curlingmatolle, osa on jäänyt maton eteen. Kuvan keskellä nainen sähkömopossa riemuitsee onnistunutta heittoa kädet ylhäällä kiven työntökeppi kädessä.
Lattiacurlingia Lotilan koulun liikuntasalissa.

Kysy lisää säännöllisestä toiminnasta suoraan yhdistyksestä:

Kari Hyvärinen p. 040 8234 380 / khyvarine@hotmail.com tai
Ilona Ihaksi p. 0500 604 590 / ilona.ihaksi@gmail.com

Muu toiminta

Cp-jalkapallo

Oletko kiinnostunut cp-jalkapallosta. Lahtelainen harrastejalkapalloseura Stars tarjoaa nyt mahdollisuutta aloittaa lajin harrastaminen rennossa ilmapiirissä. Ei väliä oletko mies/nainen tai tyttö/poika, tarvittaessa muodostetaan vaikka sekajoukkue.
Mikäli kiinnostuit, ota rohkeasti yhteyttä jalkapalloseurastars@gmail.com .

Ystäväntupa Elma

Ystäväntupa Elma on auki tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin klo 12.00-14.00 osoitteessa Kauppakatu 42 B (sisäänkäynti kerhohuoneeseen takapihan kautta). Ystäväntupa Elmassa järjestetään kaikenlaista toimintaa. Joka kerta on kahvipannu kuumana ja erilaista tarinaa kuultavana. Toiminta on täysin maksutonta.
Lisätietoja saat Raija Hauhialta p. 040 966 2466.

Kysy lisää

järjestösuunnittelija