Toimintaa ja tapahtumia

Tiedotamme täällä Keski-Suomen CP-yhdistyksen ja tapahtumista.

Tällä hetkellä emme voi järjestää yhdistyksemme jäsentapahtumia Koronarajoituksien vuoksi.

Lisäksi CP-liiton valtakunnallisesta toiminnasta ja tapahtumista löydät lisätietoja tapahtumakalenteristamme.

Vammaisoikeuden Ajokortti -koulutus 20.5.2021 klo 18.00 – 19.30

Taas kielteinen päätös? Uuvuttaa, kun jälleen pitää selvittää, hakea ja valittaa? Mihin pykäliin tällä kertaa vetoaisi? Kuulostaako tutulta?
Hanki Vammaisoikeuden Ajokortti! Vammaisoikeuden Ajokortti -koulutuksessa käydään läpi oikeusjärjestyksen perusteet ja keskustellaan ajankohtaisista vammaisoikeudellisista asioista. Koulutus on vuorovaikutuksellinen, ja tilaisuudessa on tilaa keskustelulle. Koulutuksessa ei anneta ohjeita yksittäistapauksiin vaan käsitellään asioita yleisellä tasolla. Kouluttajana toimii lakimies Jukka Kumpuvuori.Tapahtuma toteutetaan Zoom-sovellusta käyttäen. Osallistumislinkki lähetetään sähköpostilla tapahtumaa edeltävänä päivänä.Ilmoittaudu mukaan tämän linkin kautta: https://link.webropolsurveys.com/…/f00df175-679d-426b-a805…Ilmoittautuminen on mahdollista 18.5.2021 saakka.

Aikuistoiminnan kesäpäivä verkossa 12.6.2021 klo 12.00 – 21.00

Tule mukaan viettämään mukava päivä yhdessä etänä! Luvassa muun muassa mielekästä keskustelua ja Stand-up komediaa. Tehdään yhdessä tästä uudella tavalla toteutetusta päivästä menestys!

Suora linkki tapahtumaan: us02web.zoom.us

Säännöllinen toiminta

Tiedotamme täällä Keski-SuomenCP-yhdistyksen säännöllisestä toiminnasta kuten kerhoista.

Keilaus
Keilauksia Palloilukeskus Hutungissa jatketaan taas koronavirusepidemian väistyttyä.

Voit tiedustella lisää yhdistyksen liikuntatoiminnoista sähköpostilla: kscpliikunta@gmail.com

Muu toiminta

Tämän linkin kautta löydät tietoa Jyväskylän liikuntapalveluista:
Jyväskylän kaupungin liikuntapalvelujen ohjatut liikuntaryhmät

Kysy lisää

järjestösuunnittelija