Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Lahden seudun CP-yhdistys tarjoaa vertaistukea ja toimintaa henkilöille, joilla on cp-vamma, mmc-vamma, hydrokefalia sekä heidän läheisilleen. Kohderyhmäämme kuuluvat myös  muista neurologisista syistä syntymästään asti vammaiset henkilöt sekä henkilöt, joilla on motorisen oppimisen haasteita.

CP-yhdistyksen salivuoro

Salivuoro on tauolla, jatkuu koronatilanteen takia aikaisintaan syksyllä. Kannattaa olla lähempänä yhteydessä:
Kari Hyvärinen p. 040 8234 380 / khyvarine@hotmail.com tai
Ilona Ihaksi p. 0500 604 590 / ilona.ihaksi@gmail.com

Jäsenkirje sähköpostiin
Jos sinulla on mahdollisuus ottaa vastaan jäsenkirje sähköpostitse, niin ilmoita siitä Ilonalle Ihaksille: ilona.ihaksi@gmail.com. Pienennetään yhdessä postituskuluja. Kaupan päälle saat nopeasti tietoa yhdistyksen ajankohtaisista tapahtumista. Kiitos!

Yhdistyksen yhteystiedot

Facebook-sivumme

PuheenjohtajaRahastonhoitajaSihteeri ja tiedotusvastaava
Kari HyvärinenSirpa JankkilaIlona Ihaksi
Metsolankatu 4 D 38puh. 044 557 0042puh. 0500 604590
15140 Lahtisjankkila@gmail.comilona.ihaksi@gmail.com
khyvarine@hotmail.com

Neuvontaa

Lahden seudun yhdistyksen jäsen Raija Hauhia auttaa yhdistyksen jäseniä sosiaalikysymyksissä. Avustusanomukset, valitukset, tiedotus vammaispalvelu- ja sosiaalihuoltolain alaan kuuluvista asioista.
Ota yhteyttä: Raija Hauhia p. 040 966 2466.

Järjestösuunnittelija on tukenasi

CP-liiton järjestösuunnittelijat tukevat jäseniämme ja jäsenyhdistyksiämme monissa arkeen ja elämään liittyvissä asioissa. Oli asiasi iso tai pieni, ole rohkeasti yhteydessä oman alueesi järjestösuunnittelijaan.

Voit ottaa yhteyttä järjestösuunnittelijaan esimerkiksi lapsi­perheiden vertaistukiasioissa tai vaikkapa nuorten toimin­nan suunnittelussa ja toteutuksessa. Järjestösuunnitte­lija auttaa myös vammaispalveluihin liittyvissä asioissa kuten kuljetuspalveluun, henkilökohtaiseen apuun sekä Kelan myöntämiin erityistukiin liittyvissä kysymyksissä.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan ja ta­paamaan muita vertaisia sekä tietenkin meitä!

Kysy lisää

järjestösuunnittelija