Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Lahden seudun CP-yhdistys tarjoaa vertaistukea ja toimintaa henkilöille, joilla on cp-vamma, mmc-vamma, hydrokefalia sekä heidän läheisilleen. Kohderyhmäämme kuuluvat myös  muista neurologisista syistä syntymästään asti vammaiset henkilöt sekä henkilöt, joilla on motorisen oppimisen haasteita.

Lattiacurlingpäivä

Tervetuloa pelaamaan lattiacurlingia

sunnuntaina 24.4. klo 14-16 Lotilan koululle, os Vuoksenkatu 9.

Curlingin ”kiviä” voi heittää kahvasta tai ne voi laittaa liikkeelle työntökepin avulla. Hauskaa hommaa, tule ihmeessä pelaamaan.

Muuten CP-yhdistyksen salivuoro jatkuu sunnuntaisin klo 14-16 Lotilan koululla boccian merkeissä. Bocciaa voi pelata heittämällä tai kourun avulla. Viimeinen kerta on 24.4.

Sähly jatkuu syyskuussa.

Kysy lisää Karilta, puh. 040 8234 380, khyvarine@hotmail.com tai Ilonalta, puh. 0500 604 590, ilona.ihaksi@gmail.com .

Kuvassa näkyy lattiacurlingpesä, johon muovisia heittokiviä pyritään heittämään. Kuvassa näkyy myös sinisiä ja punaisia heittokiviä.
Curlingkiviä maalialueella ja liikuntasalin lattialla.

Jäsenkirje sähköpostiin

Jos sinulla on mahdollisuus ottaa vastaan jäsenkirje sähköpostitse, niin ilmoita siitä Ilonalle Ihaksille: ilona.ihaksi@gmail.com. Pienennetään yhdessä postituskuluja. Kaupan päälle saat nopeasti tietoa yhdistyksen ajankohtaisista tapahtumista. Kiitos!

Yhdistyksen yhteystiedot

Facebook-sivumme

PuheenjohtajaRahastonhoitajaSihteeri ja tiedotusvastaava
Kari HyvärinenJani KosonenIlona Ihaksi
Nuolikatu 1 as. 11puh. 0407724063puh. 0500 604590
15100 Lahtijani.antero.kosonen@gmail.comilona.ihaksi@gmail.com
khyvarine@hotmail.com

Neuvontaa

Lahden seudun yhdistyksen jäsen Raija Hauhia auttaa yhdistyksen jäseniä sosiaalikysymyksissä. Avustusanomukset, valitukset, tiedotus vammaispalvelu- ja sosiaalihuoltolain alaan kuuluvista asioista.
Ota yhteyttä: Raija Hauhia p. 040 966 2466.

Järjestösuunnittelija on tukenasi

CP-liiton järjestösuunnittelijat tukevat jäseniämme ja jäsenyhdistyksiämme monissa arkeen ja elämään liittyvissä asioissa. Oli asiasi iso tai pieni, ole rohkeasti yhteydessä oman alueesi järjestösuunnittelijaan.

Voit ottaa yhteyttä järjestösuunnittelijaan esimerkiksi lapsi­perheiden vertaistukiasioissa tai vaikkapa nuorten toimin­nan suunnittelussa ja toteutuksessa. Järjestösuunnitte­lija auttaa myös vammaispalveluihin liittyvissä asioissa kuten kuljetuspalveluun, henkilökohtaiseen apuun sekä Kelan myöntämiin erityistukiin liittyvissä kysymyksissä.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan ja ta­paamaan muita vertaisia sekä tietenkin meitä!

Kysy lisää

järjestösuunnittelija