Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Lahden seudun CP-yhdistys tarjoaa vertaistukea ja toimintaa henkilöille, joilla on cp-vamma, mmc-vamma, hydrokefalia sekä heidän läheisilleen. Kohderyhmäämme kuuluvat myös  muista neurologisista syistä syntymästään asti vammaiset henkilöt sekä henkilöt, joilla on motorisen oppimisen haasteita.

Korona helpottaa, toiminta käynnistyy

CP-yhdistys käynnistelee vähitellen toimintaansa koronatauon jälkeen. Luvassa on mm. viikottainen salivuoro ja pikkujoulut ravintola Lokissa. Tervetuloa mukaan!

Toivottavasti korona päästää meidät jouluruoalla ilostuttamaan suuta,
ja salivuorolle liikuttelemaan lihasta ja luuta.
Sitä odotellessa toivomme osallistumisintoa muihin CP-liiton tapahtumiin,
hyvää syksyn jatkoa ja kaunista lokakuuta!

Terveisin Ilona ja koko Lahden Seudun CP-yhdistyksen hallitus

Salivuoro jatkuu 10. lokakuuta

Sunnuntaisin klo 14-16 Lotilan koululla, os. Vuoksenkatu 9. Ensimmäinen kerta on 10.10. Tervetuloa pelaamaan bocciaa kourulla tai heittäen tai sählyä pehmeällä pallolla, tai vaikka molempia. Mutta tule terveenä.

Salivuoroa ei ole seuraavina sunnuntaina: 31.10. (syysloma), 26.12., 2.1. ja 9.1. (joululoma), 6.3. (talviloma), 17.4. (pääsiäinen). Kevään viimeinen salivuoro on 24.4.

Kysy lisää Karilta, puh. 040 8234 380, khyvarine@hotmail.com tai Ilonalta, puh. 0500 604 590, ilona.ihaksi@gmail.com .

Yhdistyksellä on myös lattiacurlingpeli. Ilmoittele Karille tai Ilonalle, jos sitä haluat joskus pelata, niin tiedämme sitten ottaa curlingin vuorolle mukaan.

Jäsenkirje sähköpostiin

Jos sinulla on mahdollisuus ottaa vastaan jäsenkirje sähköpostitse, niin ilmoita siitä Ilonalle Ihaksille: ilona.ihaksi@gmail.com. Pienennetään yhdessä postituskuluja. Kaupan päälle saat nopeasti tietoa yhdistyksen ajankohtaisista tapahtumista. Kiitos!

Yhdistyksen yhteystiedot

Facebook-sivumme

PuheenjohtajaRahastonhoitajaSihteeri ja tiedotusvastaava
Kari HyvärinenSirpa JankkilaIlona Ihaksi
Metsolankatu 4 D 38puh. 044 557 0042puh. 0500 604590
15140 Lahtisjankkila@gmail.comilona.ihaksi@gmail.com
khyvarine@hotmail.com

Neuvontaa

Lahden seudun yhdistyksen jäsen Raija Hauhia auttaa yhdistyksen jäseniä sosiaalikysymyksissä. Avustusanomukset, valitukset, tiedotus vammaispalvelu- ja sosiaalihuoltolain alaan kuuluvista asioista.
Ota yhteyttä: Raija Hauhia p. 040 966 2466.

Järjestösuunnittelija on tukenasi

CP-liiton järjestösuunnittelijat tukevat jäseniämme ja jäsenyhdistyksiämme monissa arkeen ja elämään liittyvissä asioissa. Oli asiasi iso tai pieni, ole rohkeasti yhteydessä oman alueesi järjestösuunnittelijaan.

Voit ottaa yhteyttä järjestösuunnittelijaan esimerkiksi lapsi­perheiden vertaistukiasioissa tai vaikkapa nuorten toimin­nan suunnittelussa ja toteutuksessa. Järjestösuunnitte­lija auttaa myös vammaispalveluihin liittyvissä asioissa kuten kuljetuspalveluun, henkilökohtaiseen apuun sekä Kelan myöntämiin erityistukiin liittyvissä kysymyksissä.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan ja ta­paamaan muita vertaisia sekä tietenkin meitä!

Kysy lisää

järjestösuunnittelija