Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Lahden seudun CP-yhdistys tarjoaa vertaistukea ja toimintaa henkilöille, joilla on cp-vamma, mmc-vamma, hydrokefalia sekä heidän läheisilleen. Kohderyhmäämme kuuluvat myös  muista neurologisista syistä syntymästään asti vammaiset henkilöt sekä henkilöt, joilla on motorisen oppimisen haasteita.

Ihanaa, elokuussa saimme pariinkin otteeseen grillata,
ja nyt syksyllä vaikka millasissa tapahtumissa yhdessä chillata!

Hyvää syksyä kaikille toivottavat Ilona ja CP-yhdistyksen hallituksen pojat Kari, Lauri, Jani, Henrik, Juha ja Tuomas

Sunnuntaina 18.9. pelataan lattiacurlingia Lotilan koululla klo 14!

Kuvassa näkyy taaempana Lotilan koulu sisäänkäyntineen. Etualalla vasemmalla näkyy koulun pihan maakumpua ja osa kummun puusta. Etualalla oikealla näkyy koululle menevää asfalttitietä.
Lotilan koulu. Tuolla myö pelataan, tervetuloa!

Muistakaa ilmoittautua ILMAISEEN Pakohuonepeliin!

Aika: lauantaina 8.10.

Paikka: Escape Rooms, Aleksanterinkatu 3, Lahti.

Tapaaminen klo 14 kauppakeskus Trion Espresso Housessa, os. Aleksanterinkatu 18.

Pakohuonepeli alkaa klo 15, mutta siellä täytyy olla jo klo 14.50 kuulemassa ohjeistusta.

Ilmoittautumiset mielellään 23.9. mennessä CP-yhdistyksen nuorisovastaavalle Henrik Salmiselle, puh. 040 753 23 63, s-posti: henrik.salminen75@gmail.com .

Tämä pakohuonepeli on tarkoitettu ensisijaisesti nuorille, mutta lmoittaudu ihmeessä, vaikka olisitkin jo yli 30-vuotias, saatat päästä mukaan. Ilmaista lystiä. Ja myös kaverin voi kutsua mukaan. Osallistujan ei tarvitse olla yhdistyksen jäsen.

Lue lisää täältä kohdasta Pakohuonepeli nuorille. Tervetuloa!

Tunnelmia Möysän grillauksesta ja valokuvasuunnistuksesta 9.8.

Kuva on kollaasi neljästä kuvasta. Kuvissa on ihmisiä istumassa Möysän rannan grillipaikan ympärillä. Osa syö makkaraa, osa vasta grillaa omiaan, osa on jo syönyt. Viimeisessä kuvassa Ilona valokuvasuunnistaa sähkömopon kans, hänellä on kuvapaperi kädessään, jossa näkyvä tien kohta juuri löytyi.

Jäsenkirje sähköpostiin

Jos sinulla on mahdollisuus ottaa vastaan jäsenkirje sähköpostitse, niin ilmoita siitä Ilonalle Ihaksille: ilona.ihaksi@gmail.com. Pienennetään yhdessä postituskuluja. Kaupan päälle saat nopeasti tietoa yhdistyksen ajankohtaisista tapahtumista. Kiitos!

Yhdistyksen yhteystiedot

Facebook-sivumme

PuheenjohtajaRahastonhoitajaSihteeri ja tiedotusvastaava
Kari HyvärinenJani KosonenIlona Ihaksi
Nuolikatu 1 as. 11puh. 0407724063puh. 0500 604590
15100 Lahtijani.antero.kosonen@gmail.comilona.ihaksi@gmail.com
khyvarine@hotmail.com

Neuvontaa

Lahden seudun yhdistyksen jäsen Raija Hauhia auttaa yhdistyksen jäseniä sosiaalikysymyksissä. Avustusanomukset, valitukset, tiedotus vammaispalvelu- ja sosiaalihuoltolain alaan kuuluvista asioista.
Ota yhteyttä: Raija Hauhia p. 040 966 2466.

Järjestösuunnittelija on tukenasi

CP-liiton järjestösuunnittelijat tukevat jäseniämme ja jäsenyhdistyksiämme monissa arkeen ja elämään liittyvissä asioissa. Oli asiasi iso tai pieni, ole rohkeasti yhteydessä oman alueesi järjestösuunnittelijaan.

Voit ottaa yhteyttä järjestösuunnittelijaan esimerkiksi lapsi­perheiden vertaistukiasioissa tai vaikkapa nuorten toimin­nan suunnittelussa ja toteutuksessa. Järjestösuunnitte­lija auttaa myös vammaispalveluihin liittyvissä asioissa kuten kuljetuspalveluun, henkilökohtaiseen apuun sekä Kelan myöntämiin erityistukiin liittyvissä kysymyksissä.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan ja ta­paamaan muita vertaisia sekä tietenkin meitä!

Kysy lisää

järjestösuunnittelija