Kainuun CP-yhdistyksen toiminta on päättynyt. Yhdistys päätettiin purkaa ylimääräisessä yhdistyskokouksessa 15.11.2021.

Toimintaa Kainuun alueella järjestää jatkossa Oulun seudun CP-yhdistys ja Pohjois-Savon CP-yhdistys.

Jäsenyydet päättyvät automaattisesti joulukuussa 31.12.2021. Toivotamme Kainuun CP-yhdistyksen jäseniä tervetulleiksi minkä tahansa CP-yhdistyksen toimintaan!

Kainuun CP-yhdistyksen sähköposti pidetään avoinna vuoden 2021 loppuun asti.
sähköposti: kainuuncpyhdistys@gmail.com

CP-liiton järjestösuunnittelijat tukevat jäseniämme ja jäsenyhdistyksiämme monissa arkeen ja elämään liittyvissä asioissa. Oli asiasi iso tai pieni, ole rohkeasti yhteydessä oman alueesi järjestösuunnittelijaan.

Voit ottaa yhteyttä järjestösuunnittelijaan esimerkiksi lapsi­perheiden vertaistukiasioissa tai vaikkapa nuorten toimin­nan suunnittelussa ja toteutuksessa. Järjestösuunnitte­lija auttaa myös vammaispalveluihin liittyvissä asioissa kuten kuljetuspalveluun, henkilökohtaiseen apuun sekä Kelan myöntämiin erityistukiin liittyvissä kysymyksissä.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan ja ta­paamaan muita vertaisia sekä tietenkin meitä!

suunnittelija (liikunta, nuoret)

Hanna Ihantola