Verkossa: Ohjattu asahi-tunti kaiken ikäisille, myös läheiset tervetulleita

9.3.2023

Kello: 17.00 - 18.00

Teams

Nainen meditoimassa piirretyssä kuvassa

Etäasahi saa jatkoa! Tervetulleita ovat kaiken ikäiset CP-liiton kohderyhmään kuuluvat henkilöt sekä läheiset!

Asahi on Suomessa kehitetty kehon ja mielen liikuntamuoto, joka soveltuu kaiken ikäisille ja -kuntoisille. Asahissa painotetaan kehon rentoutta, kehon pystysuoraa asentoa ja hengityksen yhteyttä liikkeeseen. Liikkeet ovat rauhallisia, pehmeitä, yksinkertaisia ja helppo oppia. Harjoituksen voi tehdä seisten tai istuen, omien voimien ja toimintakyvyn mukaan. Asahi-tunnin ohjaa koulutettu ohjaaja Saija Liuska ja tunnit jatkuvat helmikuusta alkaen kerran kuussa torstaina klo 17-18.

Tunnit ovat maksuttomia eikä ennakkoilmoittautumista tarvita. Asahi-tunti toteutetaan tällä kertaa Teams-sovelluksen kautta.

Mukaan pääset tästä!

Teamsiä on helppo käyttää tietokoneella, puhelimella tai tabletilla.  Käy testaamassa linkkiä jo etukäteen ja kokeile avata yhteys hyvissä ajoin. Oman kameran ja mikrofonin voi pitää suljettuna harjoituksen ajan. Teknisten pulmien kanssa ota yhteyttä Hannaan.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Kysy lisää