Pälkäne: Sappee, Vauhtia rinteessä

11.2.2024

Kello: 10.00 - 16.00

Sappee, Sappeenvuorentie 200, 36450 Salmentaka

Tervetuloa soveltavan alppihiihdon ja lumilautailun kokeilutapahtumaan Sappeeseen!

Kokeilutapahtuma on suunnattu lapsille, nuorille ja aikuisille, jotka käyttävät liikkumisessaan apuvälineitä. Opetus on tarkoitettu ensisijaisesti henkilöille, joilla ei ole aikaisempaa kokemusta kelkkalaskettelusta/lumilautakelkasta tai laskettelun apuvälineiden tarve on muuttunut. Päivän tavoitteena on saada kokemusta ja taitoja, jotta laskija voi käydä rinteessä jatkossa oman avustajan kanssa.

Toivomme laskijoiden ilmoittautuvan opetukseen yhdessä oman avustajansa kanssa. Avustajalta toivotaan hyvää laskettelutaitoa. Ilmoittautuneelle laskijalle ja hänen avustajalleen varataan 75 minuuttia kestävä henkilökohtainen opetusaika. Opetusaika ilmoitetaan ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen. Ilmoittautuessasi voit esittää toiveen opetusajasta.

Opetuksen omavastuuosuus on 20 e/laskija, joka sisältää soveltavan alppihiihdon välineet ja tarvittaessa välineet opetuksen ajaksi myös avustajalle. Hinta ei sisällä vakuutusta.

Tapahtumaan on tarjolla muutama peruutuspaikka! Kysy pikaisesti lisää Malikkeen suunnittelija Susanna Terolta (susanna.tero@tukiliitto.fi).

Järjestämme tapahtuman yhdessä Malikkeen kanssa.

suunnittelija

Miika Laitinen