Läheisyys, kosketus ja empatia – miten aivot toimivat -webinaari

18.3.2021 - 18.3.2021

Kello: 18.00 - 19.30

Verkossa.

Neurologiset vammaisjärjestöt toteuttavat yhteistyössä kaikille avoimen webinaarin. Webinaariin ei ole ennakkoilmoittautumista. Osallistumislinkki alla ohjelman jälkeen.

18.00 Tilaisuuden avaus, Anna Tamminen, järjestöjohtaja, Muistiliitto ry

18.10 Kokemuspuheenvuoro

18.30 Aivot arvostavat läheisyyttä, Minna Huotilainen, aivotutkija, diplomi-insinööri, tekniikan tohtori ja kognitiotieteen dosentti

19.15 Tilaisuuden loppusanat, Anna Tamminen, järjestöjohtaja, Muistiliitto ry

Osallistumislinkki: https://kepit.tv/#/c/muistiliitto/e/LUL3N8N6H3

Paikalla myös Neurologisten vammaisjärjestöjen työntekijöitä vastaamassa chatin kautta kysymyksiin. Webinaari tallennetaan. Tallenne on katsottavissa kaksi viikkoa tapahtuman jälkeen. Linkki tallenteeseen tulee jakoon myöhemmin.

Lämpimästi tervetuloa linjoille!

NV – Neurologiset vammaisjärjestöt on 14 valtakunnallisen järjestön verkosto, joka ylläpitää ja edistää jäsenjärjestöjensä yhteistyötä neurologisesti sairaiden ja vammaisten hyväksi. NV-yhteistyön tavoitteena on hyvä elämä neurologisesti sairaille ja vammaisille.