Tule mukaan Saman auringon alla -tapahtumaan!

22.10.2022

Turku

Tervetuloa CP-liiton syksyn päätapahtumaan Turkuun. Tarjoamme mukavaa ohjelmaa ja vertaisten seuraa nuorille, aikuisille ja lapsille perheineen.

Lämpimästi tervetuloa tapaamaan vertaisia CP-liiton syksyn päätapahtumaan Turkuun lauantaina 22.10.2022!

Olemme suunnitelleet Saman auringon alla -syystapahtumaan monenlaista ohjelmaa sekä lapsille, nuorille ja aikuisille, joilla on vamma, että lasten vanhemmille. Tervetuloa siis tapaamaan vanhoja tuttuja ja tutustumaan uusiin vertaisiin hotelli Scandic Juliaan Turkuun!

Päivän aikana meitä ilahduttaa taikuri ja saippuakuplataiteilija Taija Taika. Pääsemme kuulemaan Kelan tutkimuspäällikkö Antti Teittisen ajatuksia vammaiskentän ajankohtaisista teemoista ja puheterapeutti Hannele Merikosken luentoa vuorovaikutuksesta ja lastenosallisuudesta. Parisuhdekeskus Katajan vetämässä työpajassa sekä vanhempien vertaistukikeskustelussa pohditaan tunteita ja tarpeita niiden takana.

Nuorisolle on suunniteltu hahmottamisen ammattilaisten vetämä sometyöpaja ja perheen pienimmille Mun oma satu -työpaja ja leffailta. Haltija Group Oy on paikalla esittelemässä tuotteitaan. Tarjoamme lastenhoitoa sekä päivän ohjelman ajaksi että mahdollisuuksien mukaan myös iltaohjelman ajaksi.

Päivän ohjelma alkaa virallisilla puheenvuoroilla kello 12.00. Haltija tarjoaa ohjelman välissä osallistujille päiväkahvit ja lapsille välipalan. Yhteinen, omakustanteinen illallinen Scandic Juliassa alkaa kello 19.00. Luvassa rentoa yhdessäoloa ja elävää musiikkia.

Ilmoittauduthan mahdollisimman pian, jotta voimme järjestää paikalle sopivan määrän avustajia ja lastenhoitajia sekä suunnitella ohjelman osallistujien tarpeiden mukaisesti.
Ilmoittautuminen päättyy perjantaina 16.9.2022.

Mikäli haluat, voit ruokailla ja yöpyä hotelli Scandic Juliassa omakustanteisesti. Tarkemmat hinnat majoituksesta ja ruokailuista ovat ilmoittautumislomakkeessa.

Ilmoittaudu tapahtumaan tämän linkin kautta.

Kysy lisää

kurssisihteeri