Verkossa: Vertaistuellinen tapaaminen isovanhemmille, joiden lapsenlapsella on vamma

14.11.2023

Kello: 17.30 - 18.30

Verkossa

Tule mukaan isovanhempien etävertaistapaamiseen. Tapaamiseen ovat tervetulleita kaikki isovanhemmat, joiden lapsenlapsella on cp-vamma, mmc tai hydrokefalia.

Tapahtumassa mukana liiton työntekijöiden Merjan, Teijan ja Tuulan lisäksi Malikkeen suunnittelija (perheiden toiminta) Ira Tiilikainen kertomassa Malikkeen toiminnasta ja antamassa käytännön vinkkejä, mitä kaikkea kivaa lapsenlapsen kanssa voi tehdä yhdessä.

Huomio päivä on vaihtunut

Voit osallistua tapaamiseen tästä linkistä.

Malikkeesta lyhyesti: Malikkeen tehtävänä on edistää vaikeasti vammaisten ihmisten mahdollisuuksia osallistua ja saada kokemuksia uusista asioista toimintavälineitä hyödyntäen. Voit lukea lisää Malikkeesta osoitteessa https://www.tukiliitto.fi/malike/.

järjestösuunnittelija

Merja Partanen