Helsinki/Tallinna: Pikkujouluristeily perheille

2.12.2023

Kello: 10.00 - 21.30

Helsinki-Tallinna

Miltä kuulostaisi pieni irtiotto arjesta ennen joulua? Lähtekää mukaan perheiden vertaisristeilylle, jossa suuntaamme ihastelemaan päiväksi Tallinnaa.

Huom. risteily on täynnä, mutta voit ilmoittautua varasijalle tästä linkistä. Otamme yhteyttä, jos paikkoja vapautuu. Ota huomioon, että majoitusta emme välttämättä enää pysty järjestämään peruutuspaikalle tulijalle.

Joulutori Tallinnassa, vähän iltahämärää ja paljon ihmisiä liikkeellä.
Kuva: Kaupo Kalda – Visit Estonia

Suuntaamme MyStarilla päiväksi Tallinnaan. Kokoonnumme Helsingin Länsiterminaaliin lauantaina 2.12.2023 kello 9.30. Omatoimiseen Tallinnaan tutustumiseen on aikaa noin kuusi tuntia.  Laiva lähtee Tallinnan D-terminaalista takaisin Helsinkiin kello 19.30 ja Länsiterminaalissa olemme kello 21.30. Paluumatkalla nautimme laivalla yhteisen päivällisen kello 19.00.

Jokainen osallistuja tarvitsee kuvallisen henkilökortin tai passin.

Matkalla ei ole mukana yleisavustajia. Voit ottaa mukaan maksutta oman avustajan.

Olemme varanneet  ryhmän käyttöön neljä hyttiä, joissa voi levähtää tai joihin voi jättää tavaroita.

Kauempaa tuleville olemme varanneet mahdollisuuden majoittua Scandic Park Helsinki -hotellissa (Mannerheimintie 46, Helsinki) perjantaista lauantaihin sekä risteilyn jälkeen lauantaista sunnuntaihin. Yöpymisen omavastuu on 25 euroa per perheenjäsen.

Majoituksen omavastuu maksetaan 17.11.2023 mennessä CP-liiton tilille FI59 5789 5420 0340 63 OP Uusimaa. Kirjoita viitteeksi "Pikkujoulu perheet".

Ilmoittautuminen risteilylle on sitova, koska olemme varanneet laivayhtiöltä tietyn määrän paikkoja. Mikäli perutte osallistumisenne 17.11.2023 jälkeen jostain muusta, kuin terveydellisestä syystä, emmekä saa tilallenne osallistujaa, joudumme veloittamaan majoituksen peruutusmaksuna 25 euroa/henkilö.

johtava asiantuntija

Päivi Ritvanen