Helsinki: Syysillallinen vertaisten kanssa! (Ilmoittautuminen on päättynyt)

28.10.2023

Helsinki

Tule tapaamaan vertaisia CP-liiton järjestämälle syysillalliselle Helsinkiin lauantain 28.10.2023! Illan aikana luvassa rentoa yhdessäoloa, herkullinen buffet-illallinen sekä elävää musiikkia. Illalliselle ovat lämpimästi tervetulleita kaikki henkilöt, joilla on cp-vamma, mmc, hydrokefalia tai normaalipaineinen hydrokefalia sekä heidän läheisensä (ja mahdollinen avustaja).

Illallinen järjestetään hotelli Scandic Hubin tiloissa Helsingin keskustassa kello 19.00 alkaen. Tilat ovat käytössämme kello 22.00 asti. Illalliselle on rajoitettu osallistujamäärä. Illallisen jälkeen sinulla on mahdollisuus yöpyä hotellissa omakustanteisesti.

Ennen syysillallista järjestetään Suomen CP-liiton syysliittokokous kello 13.00 Helsingissä Malmin toimistolla. Ennen syysliittokokousta liittokokousedustajille on tarjolla keittolounas kello 11 alkaen. Viralliset liittokokousedustajat voivat osallistua kokoukseen etäyhteydellä tai tulemalla paikan päälle Malmin toimistolle. Muut osallistujat osallistuvat etäyhteydellä.

Syysliittokokouksen jälkeen lähdemme yhdessä illalliselle hotelli Scandic Hubiin Annankadulle.

Noudatamme tapahtumissamme turvallisemman tilan periaatteita. Käythän tutustumassa periaatteisiin ennen tapahtumaan osallistumista: cp-liitto.fi/turvallisemman-tilan-periaatteet/

Yleisavustaja paikalla
Syysliittokokouksessa ja illallisella on paikalla yleisavustaja, joka auttaa pienimuotoisissa avustamisen tarpeissa, esimerkiksi ruuan kantamisessa. Mikäli tarvitset apua runsaammin, tulee sinulla olla mukana oma henkilökohtainen avustaja.

Buffet-illallinen
Illallisen hinta on 20 euroa per ruokailija ja se sisältää lämpimän ruuan, salaatit buffet-pöydästä sekä jälkiruuan ja kahvin/teen.
Itse maksavien ruokailijoiden tulee maksaa illallinen ilmoittautumisen yhteydessä suorittamalla maksu liiton tilille. Liitto jakaa illallislipukkeen hotelli Scandic Hubissa ennen illallista.

Huoneiden hinnat
Yhden hengen huone 125 euroa/yö.
Kahden hengen huone 142 euroa/yö eli 71 euroa/majoittuja.

Huoneen hinta maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä etukäteen CP-liiton tilille.
Merkitse ilmoittautumislomakkeeseen majoittuvien henkilöiden lukumäärä, niin varaamme tarvittavan määrän huoneita.

Illallisen ja huoneiden maksaminen ilmoittautumisen yhteydessä
Illallinen (20,00 euroa/ruokailija) maksetaan CP-liiton tilille:
Suomen CP-liitto ry
SWIFT/BIC: OKOYFIHH
IBAN: FI5957895420034063
Viite: Majoittujien ja ruokailijoiden nimet

Siirtyminen hotelli Scandic Hubiin
Liitto kustantaa liittokokousedustajien matkat Malmin toimistolta hotelli Scandic Hubiin pääsääntöisesti julkisen taksan mukaisesti. Malmin rautatieasemalta kulkee esteettömiä junia 10 minuutin välein Helsingin päärautatieasemalle, josta kulkee esteettömiä raitiovaunuja hotellille asti. Liiton työntekijöitä on mukana opastamassa ja avustamassa koko matkan ajan. Jos haluat liikkua kävellen, niin Helsingin päärautatieasemalta on noin 10 minuutin (700 m) kävelymatka hotellille. Taksikuluja korvataan vain perustelluista syistä.

Liitto kustantaa yhden kokousedustajan Scandic Hubissa
CP-liitto kustantaa jäsenyhdistyksestä yhden virallisen liittokokousedustajan sekä mahdollisen avustajan illallisen ja yhden yön majoituksen hotelli Scandic Hubissa kahden hengen huoneessa sekä mahdolliset matkakustannukset edullisimman matkustustavan mukaisesti. Liiton käytännön mukaisesti matkakustannuksia ei korvata lähialueilta (Helsinki, Espoo, Vantaa) tuleville osallistujille.

Ilmoittautuminen tapahtumiin on päättynyt. Ilmoittautumiset majoituksiin ja ruokailuihin ovat sitovia.

Ilmoittautuminen päättyy 27.9.2023 kello 12.00.

järjestöpäällikkö

Virpi Peltomaa