Vuokatti: Apuvälineitä käyttävien aikuisten luontoviikonloppu

15.9.2023 - 17.9.2023

Vuokatin urheilupisto

Tule mukaan liikkumaan ja nauttimaan luonnosta Vuokatin urheiluopistoon! Alustavassa ohjelmassa on luvassa muun muassa melontaa, retkeilyä, vaijeriliukua istumavaljain seikkailupuistossa, vauhtia koiravaljakon kyydissä ja Vuokatin vaellustapahtumaan osallistuminen. Viikonloppu on suunnattu apuvälineitä liikkumisessaan käyttäville aikuisille.

Majoitus Vuokatti Sport hotellissa kahden hengen huoneissa.

Omavastuuosuus viikonlopusta on 60 euroa sisältäen aamupalan, lounaan ja päivällisen sekä ohjelman. Iltapalat omatoimisesti. Avustaja pääsee mukaan maksutta. Osallistujille on saatavilla kuljetus Tampereelta Vuokattiin. CP-liitto tukee kohderyhmänsä matkoja osittain siten, että aikuisilta matka on 40 euroa ja avustajille maksuton. Viikonloppuun mahtuu rajallinen määrä osallistujia.

Voit myös osallistua tapahtumaan päiväkävijänä lauantaina tai sunnuntaina, jolloin osallistumismaksu on 10 euroa sisältäen nuotiopannukahvit letuilla ja ohjelman. Myös päiväkävijälle avustaja on maksuton.

Ilmoittaudu mukaan 11.8.2023 mennessä. Linkki ilmoittautumiseen tulee myöhemmin tälle sivulle.

CP-liitto järjestää tapahtuman yhteistyössä Malikkeen, Luonto Kaikille Kainuu -hankkeen, Kainuun Liikunta ry:n sekä Vuokatin Urheiluopiston kanssa.

Kysy lisää

suunnittelija (liikunta, nuoret)