Hae CP-liitolta apurahaa itsenäisen elämän tukemiseen

Julkaistu 24.4.2024

Suomen CP-liitto jakaa vuosittain cp-yhdistysten jäsenille apurahoja itsenäisen elämän tukemiseen. Vuonna 2024 apurahoja jaetaan yhteensä 500 euroa yhdelle henkilölle.

Apuraha myönnetään CP-liiton toimintapiiriin kuuluvan henkilön itsenäistymiseen tähtääviin toimintoihin, kuten opintomatkoihin, matkailuun, harrastamiseen sekä muihin erityisesti itsenäistymistä tai itsenäistä elämää tukeviin hankkeisiin niiltä osin, kun niihin ei ole mahdollisuutta saada tukea muilta tahoilta.
Apuraha myönnetään vain cp-yhdistysten jäsenille. Apurahaa ei voida myöntää, jos hakija on saanut viimeisen kolmen vuoden aikana apurahan CP-liitolta.

Voit hakea apurahaa verkkosivuiltamme jäsenedut-sivulla olevalla lomakkeella.

Kun apuraha on käytetty, CP-liitolle tulee lähettää lyhyt kertomus apurahan käyttötavasta ja sen käyttöä kuvaava valokuva, joka on otettu kameran/älypuhelimen parhaalla kuvalaadulla. Mikäli toivotte, että valokuvianne ei käytetä CP-liiton viestinnässä, pyydämme mainitsemaan asiasta viestissänne.

Hakemuksen tulee olla CP-liitossa viimeistään 15.8.2024. CP-liiton hallitus käsittelee hakemukset kokouksessaan lauantaina 14.9.2024. Lähetämme tiedon myönnetyistä apurahoista hakijoille henkilökohtaisesti syyskuussa. Apurahaa ei voi hakea takautuvasti.

Julkaistu 24.4.2024

toiminnanjohtaja