Toimintaa ja tapahtumia

CP-liiton valtakunnallisesta toiminnasta ja tapahtumista löydät lisätietoja täältä.

Säännöllinen toiminta 2022

Hengailut

Aloitus on Kuusijärven leirintäalueella 12.8. kello 18–20 osoitteessa Kuusijärventie 3, Vantaa. Jaatisen Majalla hengailut jatkuvat säännöllisesti joka toinen perjantai alkaen 26.8. kello 18–20 Jaatisen Majalla osoitteessa Vellikellonpolku 1, Malminkartano, Helsinki.

Lisätietoja: vetäjä Aura Kaskisydämeltä aura.ucp.yhdistys@gmail.com tai 045110 9936.

Kuntosaliryhmä Puntit pyörimään

Ryhmä alkaa 31.8 kokoonnumme keskiviikkoisin kello 18.15–19.15, osoitteessa Laurea ammattikorkeakoulu, Metsäpojankuja 3, Tapiola, Espoo. Ohjaajana toimii Amanda Kotaja. Mukaan mahtuu uusia treenaajia. Kausimaksu 20 euroa.

Ilmoittaudu s-postilla: amanda.kotaja@gmail.com tai p. 045 127 16 63.

Improvisaatioteatteriryhmä

Tervetuloa mukaan hauskaan porukkaan, jossa moka on lahja! Kokoontumiset 27.8., 22.10., 5.11., ja 17.12. klo 12–14, paikka on Jaatisen Maja, Vellikellonpolku 1, Malminkartano, Helsinki.  Ohjaajana Rosa Autio. Osallistumismaksu 5 euroa/kerta, peritään jälkikäteen.

Ilmoittautuminen ja lisätiedot: rosaautio1@gmail.com

Keskusteluryhmä

Kokoontuu kolmen viikon välein keskiviikkoisin 24.8. alkaen klo 17.30–19.
Kysy Sarilta vapaita paikkoja uudenmaancpyhdistys@outlook.com tai 0401489 792.

Keilaus

Keilauskerrat 1.9., 22.9., 13.10., 3.11., 24.11. ja 15.12. kello 17.30–19.30, paikka Espoon Sello, BowlCircus, osoite Ratsukatu 3, Leppävaara, Espoo. Omavastuu 5 e/kerta.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot Anu Halonen a.m.halonen81@gmail.com. Mukana on yleisavustaja.

Bänditreenit

Bänditreenit alkavat 1.9. klo 17–18.30 ja jatkuvat säännöllisesti joka toinen torstai osoitteessa Uudenmaan  Lihastautiyhdistys, Väinö Auerin katu 10, Kumpula, Helsinki. Kausimaksu 80 euroa/soittaja, ota oma avustaja mukaan jos tarvitset apua. Treenit ovat yhteistyö lihastautiyhdistyksen kanssa.

Lisätietoja Uudenmaan Lihastautiyhdistyksen toimistosta toimisto@uly.fi

Kokkauskurssi

Kokkauskurssit jatkuvat yhteistyössä Helsingin työväenopiston kanssa Helsingin Työväenopisto, Opistotalo, Helsinginkatu 26, Kallio, Helsinki

8.10. Jenkkikeittiön herkut kello 10.00–13.15 Keittiöissä valmistuu ainakin hampurilaisia ja kylkeen

coleslaw’ta sekä makeita ja tuhteja jälkiruokia.

Ilmoittautumiset viimeistään viikkoa ennen kutakin kurssia uudenmaancpyhdistys@outlook.com tai 0401489782. Kurssille mahtuu 8 osallistujaa, paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Opastettu johtolankoja juurillemme -näyttelyyn Kamussa

Tule mukaan Johtolankoja juurillemme opastettuun näyttelyyn WeeGee-taloon  24.9. WeeGee-talo, Ahertajantie 5, 02100 Espoo. Näyttelylippu eläkeläisille on 10 euroa, muille 12 euroa, yli 70-vuotiaat maksutta. Yhdistys korvaa puolet lipun hinnasta, laskutamme omavastuuosuuden jälkikäteen. Jos sinulla on museokortti, pääset näyttelyyn maksutta. Opastus alkaa kello13.00, tapaamme Weegee-talon aulassa kello 12.45.

Ilmoittautumiset 14.9. mennessä Tuulalle, tuula.koivula1@luukku.com

Maailman CP-päivä 6.10. kello 16–19 Kampissa

Maailman CP-päivän kunniaksi kokoonnumme Kampissa, kohdataan ihmisiä ja lisätään tietoisuutta CP-vammasta. Näytään ja kuulutaan, tule mukaan! Lisätietoja uudenmaancpyhdistys@outlook.com tai 0401489 782.

Peli-ilta

25.10. kello 17.30–19.30 CP-liiton toimistolla. Pelaillaan yhdessä seurapelejä, tulethan mukaan.
Ilmoittautumiset 20.10. mennessä uudenmaancpyhdistys@outlook.com tai 0401489 782.

Saippuapaja aikuisille

1.11. kello 18–20 JAATISEN MAJALLA os. Vellikellonpolku 1, Malminkartano, Helsinki
Tule tekemään omannäköisesi saippua! Ilmoittautumiset 26.10. mennessä. Omavastuu 5 euroa per henkilö laskutetaan jälkikäteen uudenmaancpyhdistys@outlook.com tai 040-148 972.

Virtuaalinen matkailuilta Hollywoodiin

17.11. kello 18–20.30, paikka CP-liiton toimisto, Malmin kauppatie 26, Helsinki
Lähdetään virtuaalimatkalle Hollywoodiin, illan aikana kuulemme esittelyä Los Angelesista ja hiukan myös herkuttelemme. Ilmoittautumiset 10.11. mennessä uudenmaancpyhdistys@outlook.com tai 0401489 782.

Sähköposti: uudenmaancpyhdistys@outlook.com

Sari Laiho
Malmin kauppatie 26
09 466 033,

Ruotsinkieliset/
Digineuvonta

Toni Ainamo
toniucp@gmail.com
puh. 044 563 1982

CP-liiton järjestösuunnittelijat tukevat jäseniämme ja jäsenyhdistyksiämme monissa arkeen ja elämään liittyvissä asioissa. Oli asiasi iso tai pieni, ole rohkeasti yhteydessä oman alueesi järjestösuunnittelijaan.

Kysy lisää

ts. järjestösuunnittelija