Toimintaa ja tapahtumia

Deittiprofiilin tuunausta
sis. harjoitukset ja läksyt

12.3. klo 15-17
Miksi olen hyvä kumppaniehdokas?
Mitä minulla on antaa suhteelle?

9.4 klo 15-17
Deittaamisen ABC

23.4 15-17
Mahtava dildo-show

7.5 klo 18-20
Vanhemmille:
Teinin itsetunnon kasvatusopas

Ilmoittautumiset noin viikkoa
ennen tapahtumaa sähköpostitse
uudenmaancpyhdistys@outlook.com.

Paluupostina saat sähköpostiisi
Teams-linkin tapahtumaan.

Kuvassa pyörätuolissa oleva poika miettii, miten hän saisi rakkauden ja miten hän voisi pärjätä elämässään. Tähdet ja sydämet ajatuskuplassa.

Seksuaalisuuden ABC

Askarruttaako jokin asia seksuaalisuuteen tai seksiin liittyen? Tule keskustelemaan ja kysymään mieltä askarruttavista asioista Uudenmaan CP-yhdistyksen jäseniltaan 30.3. klo 17-19.30. Keskustelua ohjaavat seksuaalikasvattajat Samu Niemeläinen ja Raila Riikonen. Tapahtuma järjestetään Teams-yhteydellä.

Ilmoittautumiset 26.3 mennessä sähköpostilla osoitteeseen uudenmaancpyhdistys@outlook.com

Älä jää yksin

Uudenmaan CP-yhdistyksen ja nuorten
mielenterveysseura Yeesin järjestämä ilta nuorille
20.4. klo 17:30-19.00 Teamsissa

Tule rohkeasti juttelemaan toisten nuorten sekä
Yeesin työntekijöiden kanssa sinua kiinnostavista asioista.

Ilmoittautumiset sähköpostilla
osoitteeseen uudenmaancpyhdistys@outlook.com

Mielen hyvinvoinnin Teams-illat

Piirroskuvassa pyörätuoleissa istuvat nainen ja mies hymyilevät. Kuvassa tekstilaatikot, johon kirjoitettu itsetunto, onnellisuus, yksinäisyys ja myönteinen ajattelu.

Uudenmaan CP-yhdistys järjestää yhteistyössä Sininauhaliiton Emppatyön kanssa Mielen hyvinvoinnin Teams-illat. Iltojen aiheena  itsetunto, onnellisuus, yksinäisyys, Emppatyö sekä myönteinen ajattelu.

Illat toteutetaan Teamsin avulla ja vetäjinä toimivat Pirkko Justander Emppatyöstä ja Sari Laiho Uudenmaan CP-yhdistyksestä.

Illat toteutetaan kerran kuussa tiistaisin kello 17.30-19.00: 12.1.2021, 9.2.2021, 9.3.2021, 6.4.2021, 4.5.2021

Ilmoittaudu Sarille sähköpostitse uudenmaancpyhdistys@outlook.com 8.1 mennessä. Saat sähköpostiisi osallistumislinkin, tarvittaessa neuvomme Teamsin käytössä.

Muu toimintaa

Kuntosaliryhmä toimii etänä

Piirroskuvassa pyörätuolissa oleva ohjaaja vetää kuntosalitoimintaa. Hän näyttää neljälle osallistujille jumppaliikkeitä.

Ohjattu kuntosaliryhmä liikuntarajoitteisille.

Kuntosaliryhmä Puntit pyörimään aloittaa koronatilanteesta johtuen etänä toistaiseksi. Aloitus tapahtuu keskiviikkona alkaen 13.1. tuttuun aikaan klo 18.15-19.15.  Etäkuntosalista ei peritä kausimaksua. Tilanteen salliessa siirrymme tavalliseen kuntosalitoimintaan.

Kuntosaliharjoittelun ohjaa Amanda Kotaja. Tuntiin kuuluu alkulämmittely, ohjatut venyttelyt sekä itsenäistä harjoittelua kuntosalivälineillä. Tule pyörätuolilla tai ilman.  Paikalla on yleisavustaja, jos tarvitset omaa avustajaa ota mukaan. Laurea-ammattikorkeakoulun fysioterapia opiskelijoita on ryhmässä mahdollisuuksien mukaan.

Ilmoittautuminen ja lisätiedot: p. 045 127 1663 amanda.kotaja@gmail.com.

Sähköposti: uudenmaancpyhdistys@outlook.com

Sari Laiho
Malmin kauppatie 26
09 466 033,

Ruotsinkieliset/
Digineuvonta

Toni Ainamo
toniucp@gmail.com
puh. 044 563 1982

Viestintäassistentti
ja toimistotyöntekijä
Liisa Uski
liisa.ucp@gmail.com

CP-liiton järjestösuunnittelijat tukevat jäseniämme ja jäsenyhdistyksiämme monissa arkeen ja elämään liittyvissä asioissa. Oli asiasi iso tai pieni, ole rohkeasti yhteydessä oman alueesi järjestösuunnittelijaan.

Kysy lisää

järjestösuunnittelija