Toimintaa ja tapahtumia

Paluupostina saat sähköpostiisi
Teams-linkin tapahtumaan.

Mielen hyvinvoinnin Teams-ilta

Piirroskuvassa pyörätuoleissa istuvat nainen ja mies hymyilevät. Kuvassa tekstilaatikot, johon kirjoitettu itsetunto, onnellisuus, yksinäisyys ja myönteinen ajattelu.

Uudenmaan CP-yhdistys järjestää yhteistyössä Sininauhaliiton Emppatyön kanssa Mielen hyvinvoinnin Teams-illat. Iltojen aiheena  itsetunto, onnellisuus, yksinäisyys, Emppatyö sekä myönteinen ajattelu.

Illat toteutetaan Teamsin avulla ja vetäjinä toimivat Pirkko Justander Emppatyöstä ja Sari Laiho Uudenmaan CP-yhdistyksestä.

Tiistai 4.5.2021 kello 17.30-19.00

Muu toimintaa

Kuntosaliryhmä toimii etänä

Piirroskuvassa pyörätuolissa oleva ohjaaja vetää kuntosalitoimintaa. Hän näyttää neljälle osallistujille jumppaliikkeitä.

Ohjattu kuntosaliryhmä liikuntarajoitteisille.

Kuntosaliryhmä Puntit pyörimään aloittaa koronatilanteesta johtuen etänä toistaiseksi. Aloitus tapahtuu keskiviikkona alkaen 13.1. tuttuun aikaan klo 18.15-19.15.  Etäkuntosalista ei peritä kausimaksua. Tilanteen salliessa siirrymme tavalliseen kuntosalitoimintaan.

Kuntosaliharjoittelun ohjaa Amanda Kotaja. Tuntiin kuuluu alkulämmittely, ohjatut venyttelyt sekä itsenäistä harjoittelua kuntosalivälineillä. Tule pyörätuolilla tai ilman.  Paikalla on yleisavustaja, jos tarvitset omaa avustajaa ota mukaan. Laurea-ammattikorkeakoulun fysioterapia opiskelijoita on ryhmässä mahdollisuuksien mukaan.

Ilmoittautuminen ja lisätiedot: p. 045 127 1663 amanda.kotaja@gmail.com.

SuomiLOVE -konsertti

Värikkäässä mainoksessa lukee sama teksti kuin vieressä oleva teksti.

Yhdistyksen jäsenille saatavana vielä 2 pyörätuolilippua SuomiLOVE- konserttiin Hartwall-areenalle 30.12.21 klo 19.

Jäsenhinta 40 euroa kotiin postitettuna. Samalla lipulla pääsee mukaan myös avustaja maksutta.Jäsen, joka ei tarvitse pyörätuolilippua, voi hankkia lipun itse ja yhdistys hyvittää samassa suhteessa lipun hinnasta osan.

Liput toimitetaan varausjärjestyksessä. Varaa oma lippusi tai hanki lippuhyvitys sähköpostitse uudenmaancpyhdistys@outlook.com

Ratsastuspäivä Ankin tallilla lauantaina 7.8. klo 15-17. Kuvassa on perheitä, jotka kokoontuvat Ankin tallille.

Perheiden ratsastuspäivä Ankin tallilla

Tule kokeilemaan lauantaina 7.8. klo 15-17 ratsastusta tai rapsuttelemaan hevosia.

Tapahtuma on tarkoitettu ensisijaisesti perheille. Jos paikkoja jää vielä, sitten aikuiset vammaiset jäsenet ovat tervetulleita tähän tapahtumaan.

Ilmoittautumiset uudenmaancpyhdistys@outlook.com 31.7. mennessä, paikat annetaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Sähköposti: uudenmaancpyhdistys@outlook.com

Sari Laiho
Malmin kauppatie 26
09 466 033,

Ruotsinkieliset/
Digineuvonta

Toni Ainamo
toniucp@gmail.com
puh. 044 563 1982

Viestintäassistentti
ja toimistotyöntekijä
Liisa Uski
liisa.ucp@gmail.com

CP-liiton järjestösuunnittelijat tukevat jäseniämme ja jäsenyhdistyksiämme monissa arkeen ja elämään liittyvissä asioissa. Oli asiasi iso tai pieni, ole rohkeasti yhteydessä oman alueesi järjestösuunnittelijaan.

Kysy lisää

järjestösuunnittelija