Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Rauman seudun CP-yhdistys tarjoaa vertaistukea ja toimintaa henkilöille, joilla on cp-vamma, mmc-vamma, hydrokefalia sekä heidän läheisilleen. Kohderyhmäämme kuuluvat myös  muista neurologisista syistä syntymästään asti vammaiset henkilöt sekä henkilöt, joilla on motorisen oppimisen haasteita.

Keilailu

jatkuu keskiviikkoisin keilahallissa klo 18-19. Keilailu on maksuton. Keilailua jatketaan kesätaukoon asti ja jatketaan taas syyskuun alusta. Tervetuloa!”

Yhdistyksen yhteystiedot

PuheenjohtajaSihteeri
Marja AlajääskiLauri Ellilä
Lännentie 1 FSavenvalajanvahe 2 A 8
26660 Rauma26100 Rauma
p. 040 5330137p. 050 516 1025
maria(at)alajaaski.fiellilalauri(at)gmail.com

Järjestösuunnittelija on tukenasi

CP-liiton järjestösuunnittelijat tukevat jäseniämme ja jäsenyhdistyksiämme monissa arkeen ja elämään liittyvissä asioissa. Oli asiasi iso tai pieni, ole rohkeasti yhteydessä oman alueesi järjestösuunnittelijaan.

Voit ottaa yhteyttä järjestösuunnittelijaan esimerkiksi lapsi­perheiden vertaistukiasioissa tai vaikkapa nuorten toimin­nan suunnittelussa ja toteutuksessa. Järjestösuunnitte­lija auttaa myös vammaispalveluihin liittyvissä asioissa kuten kuljetuspalveluun, henkilökohtaiseen apuun sekä Kelan myöntämiin erityistukiin liittyvissä kysymyksissä.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan ja ta­paamaan muita vertaisia sekä tietenkin meitä!

Kysy lisää

järjestösuunnittelija