Nuorille uutta toimintaa!

Julkaistu 2.11.2022

CP-liiton Voimavarana perhe -hanke aloittaa yhteistyöprojektin tulevien kuntoutusalan ammattilaisten kanssa.

LAB-ammattikorkeakoulusta fysioterapiaopiskelijat etsivät nuoria, joilla on cp-vamma, osallistumaan järjestämäänsä toimintaan. Toiminnan tarkoituksena on nuorten kehonhahmotuksen, minäkuvan ja tunnesäätelyn vahvistaminen. Toteutusmuoto ja sisältö suunnitellaan nuorten ja perheiden toiveiden mukaisesti.

Tässä lisää tietoa toiminnasta ja osallistumisesta:

”Hei, olemme neljä iloista ja reipasta fysioterapiaopiskelijaa LAB-Ammattikorkeakoulusta!
Teemme opinnäytetyötä psykofyysisestä fysioterapiasta. Etsimme keväällä 2023 alkavaan kokeiluun kiinnostuneita 10–17-vuotiaita nuoria, jotka haluavat tukea siihen, miten osallistua vapaa-ajan harrastuksiin ja saada mahdollisesti uusia kavereita.

Tarjoamme turvallisen ympäristön ja tuen nuorille tehdä yhdessä mukavia asioita nuorten toiveiden mukaisesti. Emme tarjoa perinteistä fysioterapiaa, vaan kokonaisvaltaista mielen hyvinvoinnin toimintaa just siellä missä haluaisit olla ja mennä!

Lupaamme vahvistaa yhteisen kuntoutuskokeilun kautta minäkuvaa. Yhteisen fysioterapiajakson pohjalta kehitämme hyväksi havaituista menetelmistä opasvihkosen, jonka jokainen osallistuja saa itselleen.

Tällä hetkellä kokoamme ryhmää ja kartoitamme ryhmän toiveita toteutuksen ja sisällön osalta Uudenmaan ja Kaakkois-Suomen alueilta. Olet tervetullut mukaan toimintaan oman avustajan, läheisen tai vanhemman kanssa.

Ota yhteyttä, jos kiinnostuit ja haluat kuulla lisää. Jutellaan puhelimitse tai WhatsAppin kautta.
Yhteydenottoja toivotaan keskiviikkoon 30.11.2022 mennessä.

Yhteydenotot:

Emma Hirn, emma.hirn@student.lab.fi, 0504404443 (parhaiten tavoittaa WhatsAppista)

Elina Kivistö, elina.kivisto@student.lab.fi, 0442152820

Kaikki tiedot käsitellään luottamuksellisesti.

Terveisin,
Emma, Elina, Riikka ja Senni"

Kuvassa neljä nuorta naista. Katsovat kameraan ja hymyilevät.