Ilmoittaudu Saman auringon alla -tapahtumaan ja syysliittokokoukseen Turkuun

Julkaistu 30.8.2022

Tervetuloa CP-liiton syksyn päätapahtumaan Turkuun 22.10. Tarjoamme mukavaa ohjelmaa ja vertaisten seuraa nuorille, aikuisille ja lapsille perheineen. CP-liiton syysliittokokous pidetään Turussa sunnuntaina 23.10.2022, ja siihen ilmoittaudutaan samalla ilmoittautumislomakkeella kuin lauantain tapahtumaan.

Olemme suunnitelleet Saman auringon alla -syystapahtumaan monenlaista ohjelmaa sekä lapsille, nuorille ja aikuisille, joilla on vamma, että lasten vanhemmille. Tervetuloa siis tapaamaan vanhoja tuttuja ja tutustumaan uusiin vertaisiin hotelli Scandic Juliaan Turkuun!

Ilmoittauduthan mahdollisimman pian, jotta voimme järjestää paikalle sopivan määrän avustajia ja lastenhoitajia sekä suunnitella ohjelman osallistujien tarpeiden mukaisesti.
Ilmoittautuminen päättyy perjantaina 16.9.2022.

Mikäli haluat, voit ruokailla ja yöpyä hotelli Scandic Juliassa omakustanteisesti. Tarkemmat hinnat majoituksesta ja ruokailuista ovat ilmoittautumislomakkeessa.

Ilmoittaudu tapahtumaan (ja syysliittokokoukseen) tämän linkin kautta.

Lue päivän ohjelma täältä.

Tapahtumaa tukemassa:

koordinaattori