Imatra: Aikuistoiminnan kesäpäivät

17.5.2024 - 19.5.2024

Imatran kylpylä

Tapahtumaan ilmoittautuminen on päättynyt.

Mahdollisia peruutuspaikkoja voi tiedustella vielä huhtikuun aikana suunnittelija Heidiltä sähköpostilla: heidi.huttunen@cp-liitto.fi

Ota sinäkin varaslähtö jäätelökesään!

Järjestämme perinteiset aikuistoiminnan kesäpäivät ihanassa Imatran kylpylässä, täältä löydät lisätietoja paikasta.

Tapahtuma on tarkoitettu kaikille CP-liiton toimintapiiriin kuuluville aikuisille.

Viikonloppu tarjoaa tilaisuuden pohtia omaa hyvinvointia vertaisten kanssa, kohtaamisia, liikkumista ja aikaa iloiselle yhdessä ololle. Kylpyläosastolle voit mennä omalla vastuulla.

Tapahtumassa on mukana yleisavustajia, jotka voivat auttaa pienemmissä tarpeissa, joihin ei kulu kovin paljon aikaa, kuten ruuan keräily ja kantaminen pöytään tai kenkien jalkaan laittaminen. Mikäli tarvitset enemmän apua, otathan mukaan oman avustajan. (Huom. omat vanhemmat eivät voi toimia avustajana aikuisten tapahtumassa).

KUSTANNUKSET

Viikonlopun osallistumismaksu on 70 €/osallistuja, sisältäen majoituksen 2-4 hengen huoneissa, aamiaiset, lauantain ruokailut ja ohjelman. Kylpylän vapaa käyttö sisältyy myös hintaan.

Henkilökohtaisen avustajan osallistumismaksu on 35 €/avustaja (sis. edellä mainitut)

Lauantain päiväkävijöiden osallistumismaksu on 35 €/henkilö, sisältäen ruokailut, ohjelman ja kylpylän käytön.

Tiesitkö, että voit hakea henkilökohtaisesta avustajasta aiheutuviin kuluihin korvausta omasta vammaispalvelusta. Hakemus kannattaa tehdä jo ennen tapahtumaa.

Matkat ovat omakustanteiset. Voit ilmoittautumisen yhteydessä hakea cp-liitolta tukea matkakustannusten 100 € ylittävään osaan. Tukea voi saada sosiaalisin, terveydellisin tai taloudellisin perustein.

MITEN MUKAAN?

Tapahtumaan ilmoittaudutaan tästä.

Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuminen päättyy, kun paikat ovat täynnä tai viimeistään 31.3.2024. Ilmoittautuminen on sitova. Peruminen on mahdollista ilman kustannuksia vain lääkärintodistuksella. Muussa tapauksessa perimme osallistumismaksun.

Jos tarvitset apua sähköisen ilmoittautumislomakkeen täyttämisessä, ota yhteyttä aikuistoiminnan suunnittelija Heidiin, puhelin 040 589 5893.

ALUSTAVA OHJELMA (Muutokset mahdollisia)

Perjantai 17.5.

15.00 Majoittuminen alkaa

17.00–20.00 Päivällisbuffet tarjolla

Mahdollisuus uintiin ja saunomiseen kylpylässä klo 22 saakka (omatoimisesti tai oman avustajan kanssa)

Vertaistuellista vapaamuotoista illanviettoa

Lauantai 18.5.

7.00–9.00 Aamiainen

9.30 Päivän aloitus (Liikuntasalissa)

10.00–11.00 Kehonkielen show       Niko Visuri

11.00–11.30 Tullaan tutuiksi

12.00–15.00 Lounasbuffet ravintola Pistaasissa

14.00–16.00 Yleisavustajia kylpylässä

14.00- 16.00 Pihapelejä ja/tai ulkoilua lähiympäristössä

14.00–17.00 Tietotorilla (Luentosali Ukonniemi)

* Tietoa lukemisen ja oppimisen haasteista

* Liikettä ja mielenhyvinvointia

* Tietoa mm. kommunikaatiosta, työllistymisen tukipalveluista, ikääntymisen mukanaan tuomista oireista ja tukipalveluista lähisuhdeväkivaltaa kokeneille

17.00–20.00 Päivällisbuffet ravintola Pistaasissa

20.30 Yhteinen illanvietto alkaa Ravintolassa

Lauantaitanssit sekä elävän, että DJ:n levymusiikin tahdissa

Sunnuntai 19.5.

7.00–11.00 Aamiainen

12.00 Huoneiden luovutus

Yleisavustajat ovat apuna klo 12 saakka

Kiitokset ja hyvää kotimatkaa kaikille!

suunnittelija (aikuistoiminta)

Heidi Huttunen