Likkojen lenkki Pyynikillä siirtyy vuoteen 2023!

27.8.2022

Pyynikki, Tampere

Alkuvuoden vallitsevien pandemiaolosuhteiden vuoksi ­tapahtuman järjestäjä on päättänyt siirtää Likkojen Lenkki -tapahtuman tämän vuoden elokuulta ensi vuoteen Tarkempi päivämäärä ei ole viedä tiedossa.

Tule mukaan Tampereelle viettämään iloista liikunnallista päivää likkojen kesken!

Tapaamme pääsisäänkäynnin luona, teemme 2,5 kilometriä pitkän esteettömän lenkin, jonka jälkeen nautimme piknikeväitä yhdessä.

Tapahtuman omavastuu on 20 € / likka. Henkilökohtaisen avustajan osallistuminen on maksuton. Tapahtumassa on mukana CP-liiton yleisavustaja ja lenkin varrella tapahtuman järjestäjän puolesta avustajia.

Likat ilmoittautuvat meille CP-liittoon ja me huolehdimme ryhmäilmoittautumisesta. Ilmoittautuminen avautuu maaliskuussa 2023.

suunnittelija (aikuistoiminta)

Heidi Huttunen