Väriä ja voimaa syksyyn -viikonloppu perheille

8.11.2024 - 10.11.2024

Kylpylähotelli Kunnonpaikka, Siilinjärvi

Tule mukaan selättämään pimeitä iltoja, irtautumaan hetkeksi arjen haasteista ja vaikka juhlistamaan isänpäivää!

kynttilät loistavat veden äärellä

Tämä vertaisviikonloppu on tarkoitettu perheille, joissa alle 18-vuotiaalla lapsella tai nuorella on hemiplegia. Mukaan mahtuu enintään kahdeksan perhettä.

Tarjoamme mahdollisuuden perheen yhteiseen aikaan ja rentoutumiseen yhdessä vertaisten kanssa. Järjestämme ohjattua toimintaa lauantaina 9.11.2024. Tuolloin aikuisilla on mahdollisuus ohjattuihin vertaiskeskusteluihin, lapsilla ja nuorilla omaa toiminnallista, ikätason mukaista ohjelmaa.

Toiminta on CP-liiton sosiaalista valmennusta. Viikonloppu on perheellenne maksuton (majoittuminen, täysihoito, CP-liiton järjestämä ryhmätoiminta sekä allasosaston ja kuntosalin käyttö) eikä edellytä CP-yhdistyksen jäsenyyttä. Matkat ovat omakustanteiset. Voit hakemuksen yhteydessä hakea CP-liitolta tukea matkakustannuksiisi sosiaalisilla, terveydellisillä tai taloudellisilla perusteilla.

Hae mukaan viikonloppuun tästä. Hakulomake sulkeutuu 13.10.2024.

Kysy lisää

johtava asiantuntija