Pirkanmaan CP logo

Pirkanmaan CP-yhdistys ry

Pirkanmaan CP-yhdistys ry on aktiivinen toimija, joka järjestää erilaisia tapahtumia ja ajanvietettä Pirkanmaan alueella.

Hae jäseneksi

Tietoa meistä:

Yhdistys toimii Pirkanmaan sairaanhoitopiirin alueella asiantuntija- ja yhteistyöjärjestönä cp-, mmc- ja hydrokefaliavammaisten tai muiden lapsuudestaan neurologisista syistä liikuntavammaisten henkilöiden ja heidän läheistensä yhdenvertaisten hoito-, kuntoutus-, koulutus- ja työmahdollisuuksien kehittämiseksi sekä sosiaalisen kanssakäymisen lisäämiseksi. Tässä tarkoituksessa yhdistys toimii vammaisten, heidän omaisten ja vammaisuudesta kiinnostuneiden henkilöiden yhdyssiteenä edustaen jäsenistöä viranomaisten ja päättäjien sekä Suomen CP-liitto ry:n suuntaan.

Katso myös yhdistyksemme säännöt

Stipendit ja avustukset

Yhdistykseltä voi hakea stipendiä tai rahallista avustusta esimerkiksi mahdollistamaan toimintapiiriimme kuuluvien henkilöiden harrastustoiminnan. Stipendin tai avustuksen myöntää hakemuksesta yhdistyksemme hallitus. Päätöksensä tueksi hallituksella on käytössään myöntämiskriteerit, jotta hakijoita kohdellaan tasapuolisesti.

Varmista avustuksesi saaminen tutustumalla ajoissa myöntämiskriteereihin

Jäsenkirje:

Syksyn jäsenkirje on tulossa.

Aikaisemmat Jäsenkirjeet on siirretty Jässäriarkistoon