Siilinjärvi: Vertaisviikonloppu perheille, joissa lapsella on mmc tai hydrokefalia

22.9.2023 - 24.9.2023

Kylpylähotelli Kunnonpaikka, Jokiharjuntie 3, 70910 Siilinjärvi

Viikonloppu kylpylähotelli Kunnonpaikassa on tarkoitettu perheille, joissa 1–14 -vuotiaalla lapsella on mmc tai hydrokefalia. Tavoitteenamme on, että perheistä ja lapsista muodostuisi mahdollisimman vertaistuellinen ryhmä.

Kaksi kynttilää palaa, pyyhe rullattuna saniaisen lehden päällä, sivussa kuumakiviä pinossa.

Kylpylähotelli Kunnonpaikka on hyvinvointikeskus Kallaveden upeissa rantamaisemissa. Viikonlopun tarkoituksena on virkistyminen, rentoutuminen ja tutustuminen toisiin perheisiin, joissa lapsella on samankaltainen tilanne. Järjestämme lapsille omaa toimintaa ja aikuisille mahdollisuuden ohjattuihin vertaiskeskusteluihin.

Osallistumismaksu on 80 €/aikuinen ja 40 €/lapsi. Matkakulut ovat omakustanteiset. Ota rohkeasti yhteyttä, jos kustannukset tuntuvat liian suurilta.

Hintaan sisältyvät majoittuminen, täyshoito, CP-liiton järjestämä ryhmätoiminta sekä allasosaston ja kuntosalin käyttö.

Hae mukaan täältä. Viikonloppuun on valittu 5 perhettä, mutta voit hakea varasijalle 15.9.2023 saakka!

johtava asiantuntija

Päivi Ritvanen