Nuorten viikonloppu Moijalassa

19.8.2022 - 21.8.2022

Moijalan kurssikeskus

Tule mukaan rennolla fiiliksellä nuorten näköiseen viikonloppuun!

OHJELMA:

Perjantai-iltana tutustumme toisiimme ja asetumme taloksi. Lauantaina ohjelmassa on seikkailua lähiympäristössä, pelailua ja unelmointia. Halutessaan jokainen osallistuja saa esitellä toisille biisin, mistä saa hyvää fiilistä. Iltaa vietämme rennosti yhdessä. Moijalassa on mahdollisuus uida ja saunoa. Sunnuntaina ennen kotiinlähtöä herkuttelemme brunssilla.

Ohjaajina toimivat Hanna (30 v.) ja Eerika (24 v.)

Tapahtuma on tarkoitettu CP-liiton kohderyhmään kuuluville nuorille, joilla on vamma. Jokainen vastaa omasta matkustamisestaan Hämeenlinnaan. Järjestämme yhteiskuljetuksen Hämeenlinnan rautatieasemalta Moijalaan ja takaisin. CP-liitosta voi hakea matkakorvausta, joka on halvimman julkisen taksan mukainen.

Tapahtumassa on mukana kaksi yleisavustajaa. Jos tarvitset paljon apua, ota mukaan oma avustaja. Jos sinulla ei ole saatavilla henkilökohtaista apua, voit hakea CP-liiton avustajapalvelua.

Tapahtuma on osallistujille ja henkilökohtaisille avustajille maksuton.

VIIKONLOPPU ON TÄYNNÄ! Voit kysyä peruutuspaikkoja elokuussa s-postitse hanna.ihantola@cp-liitto.fi tai puhelimitse 044 059 2635

Nähdään elokuussa!

Henkilöt ovat kerääntyneet yhteen ja pitävät nyrkkejä yhdessä ringissä.

suunnittelija (liikunta, nuoret)

Hanna Ihantola