Imatra: Aikuistoiminnan kesäpäivät

17.5.2024 - 19.5.2024

Imatran kylpylä

Ota sinäkin varaslähtö jäätelökesään!

Järjestämme perinteiset aikuistoiminnan kesäpäivät ihanassa Imatran kylpylässä, täältä löydät lisätietoja paikasta.

Tapahtuma on tarkoitettu kaikille CP-liiton toimintapiiriin kuuluville aikuisille.

Viikonloppu tarjoaa tilaisuuden pohtia omaa hyvinvointia vertaisten kanssa, kohtaamisia, liikkumista ja aikaa iloiselle yhdessä ololle. Kylpyläosastolle voit mennä omalla vastuulla. Ohjelman sisältöä suunnitellaan vielä, joten siihen on mahdollisuus vaikuttaa!

Tapahtumassa on mukana yleisavustajia, jotka voivat auttaa pienemmissä tarpeissa, joihin ei kulu kovin paljon aikaa, kuten ruuan keräily ja kantaminen pöytään tai kenkien jalkaan laittaminen. Mikäli tarvitset enemmän apua, otathan mukaan oman avustajan. (Huom. omat vanhemmat eivät voi toimia avustajana aikuisten tapahtumassa).

KUSTANNUKSET

Viikonlopun osallistumismaksu on 70 €/osallistuja, sisältäen majoituksen 2-4 hengen huoneissa, aamiaiset, lauantain ruokailut ja ohjelman. Kylpylän vapaa käyttö sisältyy myös hintaan.

Henkilökohtaisen avustajan osallistumismaksu on 35 €/avustaja (sis. edellä mainitut)

Lauantain päiväkävijöiden omavastuuhinta on 35 €/henkilö, sisältäen ruokailut, ohjelman ja kylpylän käytön.

Tiesitkö, että voit hakea henkilökohtaisesta avustajasta aiheutuviin kuluihin korvausta omasta vammaispalvelusta. Hakemus kannattaa tehdä jo ennen tapahtumaa.

Matkat ovat omakustanteiset. Voit ilmoittautumisen yhteydessä hakea cp-liitolta tukea matkakustannusten 100 € ylittävään osaan. Tukea voi saada sosiaalisin, terveydellisin tai taloudellisin perustein.

MITEN MUKAAN?

Tapahtumaan ilmoittaudutaan tästä.

Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuminen päättyy, kun paikat ovat täynnä tai viimeistään 31.3.2024.

Jos tarvitset apua sähköisen ilmoittautumislomakkeen täyttämisessä, ota yhteyttä aikuistoiminnan suunnittelija Heidiin, puhelin 040 589 5893.

Kysy lisää

suunnittelija (aikuistoiminta)