Uskalla unelmoida -verkkokurssi

Uskalla unelmoida, lisää hyvää elämääsi -verkkokurssi on syntynyt rakkaudesta unelmiin ja unelmoimiseen. Ilman suuria tai pieniä unelmia meiltä puuttuu jotain kohottavaa, jotain mikä tekee elämästä rikkaampaa, kauniimpaa, merkityksellisempää. Unelmat voivat haastaa meidän arkipäiväistä, ahdasta ja kapeaa ajatteluamme. Mitä jos unelmat toteutuisivatkin?

Monet unelmat ovat aluksi saavuttamattoman ja mahdottoman tuntuisia. Joskus vaikeaa myös uskoa hyvään, siihen että jotain hyvää voisi tapahtua minulle. Että minä voisin ansaita sen kaiken ihan vain koska olen minä ja sen arvoinen. Tai että unelmat voisivat toteutua vammasta huolimatta.

Näistä ajatuksista on syntynyt CP-liiton verkkokurssi ”Uskalla unelmoida – lisää hyvää elämääsi”. Kurssi on luotu sinua ja sinun unelmiasi varten.

Ilmoittautumalla mukaan saat pääsyn kurssimateriaaliin. Se sisältää inspiroivia videoita mm. seuraavista aiheista: miten voit löytää kadonneita tai ihan uusia unelmia ja miten voit voittaa tavanomaisia unelmien esteitä. Saat näkökulmia siihen, kuinka omat toimintakykysi rajoitteet tai aiemmat kokemuksesi ovat saattaneet vaikuttaa siihen, miten näet omat mahdollisuutesi.

Kurssi ei rajaudu pelkästään vammanäkökulmaan. Meillä kaikilla on itseämme ja omia mahdollisuuksiamme koskevia rajoitteita. Kurssille ovat tervetulleita kaikki sekä aikuiset että vanhemmat, joiden lapsella on vamma.

Kurssille osallistuessasi saat unelmat todeksi työvälineen, vihkon johon voit työstää askel kerrallaan omia unelmiasi kurssilla saamillasi voimavarakeskeisillä ohjeilla. Tämän lisäksi voit halutessasi jakaa ajatuksia toisten kanssa, päästä tsemppaamaan muita ja saada tarvitsemaasi tukea itsellesi.

Kurssin voi tehdä omaan tahtiin ja omaan elämäntilanteeseen mitoittaen. Esimerkiksi katsomalla yhden videon päivässä (pituus noin 20–30 minuuttia) olet käynyt materiaalin läpi viikossa.

Tarvitset kurssia varten joko älypuhelimen tai tietokoneen.

Kysy lisää

suunnittelija (mmc ja hydrokefalia)

Petra Peltonen