Mmc ja hydrokefalia

CP-liitto palvelee mmc:een ja hydrokefaliaan liittyvissä kysymyksissä asianomaisten lisäksi myös perheitä ja läheisiä. Olet lämpimästi tervetullut kääntymään puoleemme halutessasi tietoa vammoista tai tukea mihin tahansa vamman/sairauden aiheuttamaan tilanteeseen. Olemme täällä sinua varten. Tarvitessasi tukea, tietoa tai vain kuuntelijaa autamme mielellämme.

Järjestämme vertaistukitapaamisia, joissa voit tavata muita samanlaisten kysymysten kanssa painivia tai niistä jo selvinneitä. Tapaamisissa jaetaan sekä haasteita että iloja. Järjestämme valtakunnallisia vertaistukiviikonloppuja ja muutaman tunnin mittaisia tapaamisia
kasvokkain sekä virtuaalisesti.

Kaikkiin tapaamisiin voit tulla täysin omana itsenäsi. Tapaamisissamme sinut otetaan hyväksyvästi vastaan. Voit myös kysyä ja tilata meiltä vammoihin liittyvää tietomateriaalia.

Tarjoamme tukea ja rohkaisua unelmien toteuttamiseen. Vamman ei tarvitse olla niiden esteenä. Voit kysyä meiltä maksutonta Uskalla unelmoida, lisää hyvää elämääsi -verkkokurssia ja siihen liittyvää vertaistukea.

Kysy lisää

suunnittelija (mmc ja hydrokefalia)

Petra Peltonen