Tule suunnittelijaksi CP-liittoon

Julkaistu 16.12.2021

Tule tekemään merkityksellistä työtä innostavassa työyhteisössämme. Suomen CP-liitto on valtakunnallinen vammais- ja erityisliikuntajärjestö. Kohderyhmäämme kuuluvat ihmiset, joilla on cp-vamma, mmc, hydrokefalia, normaalipaineinen hydrokefalia sekä heidän läheisensä. Kohderyhmäämme kuuluvat myös ihmiset, joilla on motorisen oppimisen vaikeus tai lievempiä motoriikan vaikeuksia

Suunnittelijan tehtäviin kuuluvat liikunta- ja nuorisotoiminta sekä yhdistystoiminnan tukeminen. Suunnittelija kehittää, suunnittelee ja toteuttaa soveltavan liikunnan ja nuorten toimintaa. Työtä tehdään yhteistyössä CP-liiton jäsenyhdistysten ja muiden yhteistyökumppaneiden kanssa. Suunnittelija tukee jäsenyhdistysten toimintaa esim. tapahtumien tai muun toiminnan järjestämisessä.

Tehtävä edellyttää

- soveltuvaa korkeakoulututkintoa

- osaamista soveltavasta liikunnasta

- osaamista STEA hakemusten ja raporttien laatimisesta

- erinomaisia vuorovaikutustaitoja

- itsenäistä työskentelyotetta.

Arvostamme CP-liiton kohderyhmän tuntemusta, kokemusta nuorten toiminnasta sekä ryhmien ohjaamisen taitoa.

Tarjoamme kehittämismyönteisen työyhteisön, esteettömät toimitilat ja oman työhuoneen, kattavan työterveyshuollon ja liukuvan työajan.

Työ alkaa 1.2.2022 tai sopimuksen mukaan. Noudatamme Sosiaalialan järjestöjen työehtosopimusta ja tehtävä kuuluu vaativuusryhmään 5. Työ on vakituinen ja työssä on 6 kuukauden koeaika. Työaika on 37 tuntia 30 minuuttia viikossa. Työpiste sijaitsee liiton keskustoimistolla Helsingissä Malmilla, Malmin kauppatie 26. Tehtävään valitun on ennen valinnan vahvistamista esitettävä lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä annetun lain edellyttämä rikosrekisteriote.

Lähetä hakemus ja CV viimeistään 2.1.2022 osoitteeseen rekry@cp-liitto.fi ja merkitse viestin otsikoksi ”Suunnittelija”. Lisätietoja tehtävästä järjestöpäällikkö Virpi Peltomaa, puh. 040 505 8329, 27.12.2021 klo 9-11 ja 29.12.2021 klo 9-11.

Suomessa on noin 21 000 ihmistä, joilla on cp-vamma, mmc, hydrokefalia tai normaalipaineinen hydrokefalia. Kun heidän läheiset lasketaan mukaan, nousee luku noin 100 000:een. Noin viidellä prosentilla lapsista on motorisen oppimisen vaikeus tai lievempiä motoriikan vaikeuksia.

Kysy lisää

järjestöpäällikkö