CP-lehti kertoo CP-liiton toimintapiiriin kuuluvien ihmisten elämästä ja siihen liittyvistä asioista ja ilmiöistä.

Vastaa lehtikyselyyn!

CP-lehti uudistui viime vuoden alussa niin ulkoasultaan kuin sisällöltään. On aika kysyä lukijoiltamme, miten onnistuimme. Mikä meni hyvin? Missä olisimme voineet parantaa? Entä millaiset aiheet kiinnostavat tulevissa lehdissä? Mistä haluaisitte lukea enemmän, mistä vähemmän?

Tämä on teidän lehtenne. Siksi haluamme tehdä siitä teidän näköisenne. Mielipiteenne ja ajatuksenne ovat arvokkaita. Kyselyyn vastanneiden kesken arvotaan palkintoja. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

CP-lehti on CP-liiton julkaisema järjestölehti, joka jaetaan jäsenetuna kaikille cp-yhdistysten jäsenille sekä terveys- ja sosiaalialan ammattilaisille. Neljästi vuodessa ilmestyvän CP-lehden painos on keskimäärin 3 500. Vuonna 2021 CP-lehti ilmestyy neljästi: maalis-, kesä-, syys- ja joulukuussa. Vuosi 2021 on lehden 55. ilmestymisvuosi.

Haluan tilata CP-lehden

Kaikkien cp-yhdistysten jäsenet saavat CP-lehden kotiosoitteeseensa joko äänitiedostona tai painettuna lehtenä. CP-lehden voi myös tilata, vaikka ei olisi jäsen. Vuositilaus maksaa 30 euroa. CP-lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa maalis-, kesä-, syys- ja joulukuussa.
  • Date Format: DD dot MM dot YYYY

Otamme vastaan mielellämme lukijoiden ja eri alojen ammattilaisten kirjoituksia ja kuvia sekä vinkkejä lukijoitamme kiinnostavista aiheista.

Kysy lisää

viestinnän asiantuntija