Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Kainuun CP-yhdistys tarjoaa vertaistukea ja toimintaa henkilöille, joilla on cp-vamma, mmc-vamma, hydrokefalia sekä heidän läheisilleen. Kohderyhmäämme kuuluvat myös  muista neurologisista syistä syntymästään asti vammaiset henkilöt sekä henkilöt, joilla on motorisen oppimisen haasteita.

Ajankohtaista

Mikäli et ole vielä ilmoittanut meille yhteystietojasi ja haluat saada tietoa yhdistyksen tulevista tapahtumista ja muista toiminnoista, pyydämme ilmoittamaan sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron järjestösuunnittelijalle (yhteystiedot sivun alalaidassa).
Tiedotamme toiminnastamme myös Facebook-ryhmässämme

Elokuvalippuja vielä jäljellä

Hyvää alkanutta kevättä kaikille!

Kainuun CP-yhdistyksen jakamia elokuvalippuja Kajaanin Bio Rexiin on vielä muutama jäljellä. Liput ovat voimassa 5.6.2022 asti. Voit pyytää oman lippusi Merja Pyykköseltä puh 044 599 0525 tai sähköpostitse kainuuncpyhdistys@gmail.com. Voit saada elokuvalippuja, vaikka olisit saanut niitä viime vuonna. Voimme lähettää liput postitse antamaasi osoitteeseen tai voit noutaa ne osoitteesta Jalastie 15, 87250 Kajaani.

Yhdistyksen sähköpostiosoite: kainuuncpyhdistys@gmail.com
Facebook-sivumme

puheenjohtaja Anni Pyykkönen
Varapuheenjohtaja Merja Mulari
Sihteeri Henna Pyykkönen
Taloudenhoitaja Merja Pyykkönen
Hallituksen jäsenet  Laura Kilpeläinen ja Ari Kilpeläinen
Varajäsenet  Oiva Kilpeläinen ja Aila Madetoja

Järjestösuunnittelija on tukenasi

CP-liiton järjestösuunnittelijat tukevat jäseniämme ja jäsenyhdistyksiämme monissa arkeen ja elämään liittyvissä asioissa. Oli asiasi iso tai pieni, ole rohkeasti yhteydessä oman alueesi järjestösuunnittelijaan.

Voit ottaa yhteyttä järjestösuunnittelijaan esimerkiksi lapsi­perheiden vertaistukiasioissa tai vaikkapa nuorten toimin­nan suunnittelussa ja toteutuksessa. Järjestösuunnitte­lija auttaa myös vammaispalveluihin liittyvissä asioissa kuten kuljetuspalveluun, henkilökohtaiseen apuun sekä Kelan myöntämiin erityistukiin liittyvissä kysymyksissä.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan ja ta­paamaan muita vertaisia sekä tietenkin meitä!

Kysy lisää

järjestösuunnittelija