Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Kainuun CP-yhdistys tarjoaa vertaistukea ja toimintaa henkilöille, joilla on cp-vamma, mmc-vamma, hydrokefalia sekä heidän läheisilleen. Kohderyhmäämme kuuluvat myös  muista neurologisista syistä syntymästään asti vammaiset henkilöt sekä henkilöt, joilla on motorisen oppimisen haasteita.

Ajankohtaista

Mikäli et ole vielä ilmoittanut meille yhteystietojasi ja haluat saada tietoa yhdistyksen tulevista tapahtumista ja muista toiminnoista, pyydämme ilmoittamaan sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron järjestösuunnittelijalle (yhteystiedot sivun alalaidassa).
Tiedotamme toiminnastamme myös Facebook-ryhmässämme

Tervetuloa Kesäkoti Invalaan

Kainuun CP-yhdistys järjestää 25.9.2021 yhteisen tapaamisen Kajaanin seudun invalidit ry:n Kesäkoti Invalassa. Päivään sisältyy mukavaa yhdessäoloa ja hyvää ruokaa.

Tapaaminen on tarkoitettu Suomen CP-liiton kohderyhmään kuuluville ja heidän läheisilleen.

Aloitetaan klo 11.00 yhteisellä ruokailulla. Tarjolla on kinkkukiusausta ja kasvissosekeittoa sekä grillimakkaraa. Ruokailun jälkeen on mahdollista pelata pihapelejä, saunoa ja uida. Luvassa myös kahvitarjoilua. Päätämme tapaamisen noin klo 16.00.

Mikäli haluatte saunoa ja uida, ottakaa omat pesutarvikkeenne mukaan. Valitettavasti sauna ja polku rantaan eivät ole täysin esteettömiä. Tapaamiseen ei ole varattu yleisavustajaa, joten omat avustajat mukaan. Ruokailut korvataan myös avustajille.

Kesäkoti Invala sijaitsee osoitteessa Karankatie 20, 87100 Kajaani, noin 5 km päässä Kajaanin keskustasta. Matkakustannukset korvataan kauempaa tuleville halvimman kulkuneuvon mukaan tai omalla autolla tuleville 0,20 €/km.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot sähköpostitse kainuuncpyhdistys@gmail.com tai puhelimitse 044 599 0525 Ilmoittautumisen yhteydessä pyydämme ilmoittamaan osallistujien nimet sekä tuleeko mukanasi avustaja. Ilmoita myös yhteystieto, josta olet tavoitettavissa sekä mahdolliset ruoka-aineallergiat. Mikäli tulet kauempaa, ilmoita lisäksi kulkemistapasi ja mistä tulet. Ilmoittautumiset 19.9.2021 mennessä.

Vietetään mukava päivä yhdessä!

(Tapaaminen sirretty alkuperäisestä ajankohdasta 4.9.2021 Kainuussa pahentuneen koronatilanteen vuoksi. Aikaa on myös pidennetty tunnilla)

Yhdistyksen sähköpostiosoite: kainuuncpyhdistys@gmail.com
Facebook-sivumme

puheenjohtaja Anni Pyykkönen
Varapuheenjohtaja Merja Mulari
Sihteeri Henna Pyykkönen
Taloudenhoitaja Merja Pyykkönen
Hallituksen jäsenet  Laura Kilpeläinen ja Ari Kilpeläinen
Varajäsenet  Oiva Kilpeläinen ja Aila Madetoja

Järjestösuunnittelija on tukenasi

CP-liiton järjestösuunnittelijat tukevat jäseniämme ja jäsenyhdistyksiämme monissa arkeen ja elämään liittyvissä asioissa. Oli asiasi iso tai pieni, ole rohkeasti yhteydessä oman alueesi järjestösuunnittelijaan.

Voit ottaa yhteyttä järjestösuunnittelijaan esimerkiksi lapsi­perheiden vertaistukiasioissa tai vaikkapa nuorten toimin­nan suunnittelussa ja toteutuksessa. Järjestösuunnitte­lija auttaa myös vammaispalveluihin liittyvissä asioissa kuten kuljetuspalveluun, henkilökohtaiseen apuun sekä Kelan myöntämiin erityistukiin liittyvissä kysymyksissä.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan ja ta­paamaan muita vertaisia sekä tietenkin meitä!

Kysy lisää

järjestösuunnittelija