Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Kainuun CP-yhdistys tarjoaa vertaistukea ja toimintaa henkilöille, joilla on cp-vamma, mmc-vamma, hydrokefalia sekä heidän läheisilleen. Kohderyhmäämme kuuluvat myös  muista neurologisista syistä syntymästään asti vammaiset henkilöt sekä henkilöt, joilla on motorisen oppimisen haasteita.

Ajankohtaista

Mikäli et ole vielä ilmoittanut meille yhteystietojasi ja haluat saada tietoa yhdistyksen tulevista tapahtumista ja muista toiminnoista, pyydämme ilmoittamaan sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron järjestösuunnittelijalle (yhteystiedot sivun alalaidassa).
Tiedotamme toiminnastamme myös Facebook-ryhmässämme

Yhdistyksen sähköpostiosoite: kainuuncpyhdistys@gmail.com
Facebook-sivumme

puheenjohtaja Anni Pyykkönen
Varapuheenjohtaja Merja Mulari
Sihteeri Henna Pyykkönen
Taloudenhoitaja Merja Pyykkönen
Hallituksen jäsenet  Laura Kilpeläinen ja Ari Kilpeläinen
Varajäsenet  Oiva Kilpeläinen ja Aila Madetoja

Järjestösuunnittelija on tukenasi

CP-liiton järjestösuunnittelijat tukevat jäseniämme ja jäsenyhdistyksiämme monissa arkeen ja elämään liittyvissä asioissa. Oli asiasi iso tai pieni, ole rohkeasti yhteydessä oman alueesi järjestösuunnittelijaan.

Voit ottaa yhteyttä järjestösuunnittelijaan esimerkiksi lapsi­perheiden vertaistukiasioissa tai vaikkapa nuorten toimin­nan suunnittelussa ja toteutuksessa. Järjestösuunnitte­lija auttaa myös vammaispalveluihin liittyvissä asioissa kuten kuljetuspalveluun, henkilökohtaiseen apuun sekä Kelan myöntämiin erityistukiin liittyvissä kysymyksissä.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan ja ta­paamaan muita vertaisia sekä tietenkin meitä!

Kysy lisää

järjestösuunnittelija