Ylihärmä: Vertaistapaaminen perheille, joissa lapsella on mmc ja/tai hydrokefalia

28.4.2023 - 30.4.2023

Härmän kylpylä

Viikonloppu Härmän kylpylässä on tällä kertaa tarkoitettu perheille, joissa 1–17 -vuotiaalla lapsella on mmc ja/tai hydrokefalia. Valitsemme mukaan hakemusten perusteella enintään 8 perhettä. Valintaperusteena on, että perheistä ja lapsista muodostuisi mahdollisimman vertaistuellinen ryhmä.  Viikonlopun tarkoituksena on virkistyminen, rentoutuminen ja vertaisten seurasta nauttiminen.

Nautimme viikonlopun ajan kylpylän vesielementeistä ja ympäristöstä sekä toistemme seurasta ja levosta. Järjestämme lauantaina päivällä lastenhoidon, jonka aikana vanhemmilla on mahdollisuus vertaiskeskusteluihin työntekijöiden ohjauksessa. Viikonlopussa mukana CP-liiton työntekijöitä.

Kuvan oikeassa reunassa käsi valuttaa vettä uima-altaaseen. Käsi heijastuu veden pinnasta.

Viikonlopun kustannukset: Omavastuut ovat 80 €/aikuinen ja 40 €/lapsi. Omavastuista voi myös sopia, jos esim. korona on rasittanut taloutta. Matkakulut ovat omakustanteiset.
Hintaan sisältyy majoittuminen, allasosaston ja kuntosalin käyttö, mahdollisuus osallistua kylpylän vapaa-ajan ohjelmaan ja seuraavat ruokailut: perjantain päivällinen, lauantain aamupala, lounas, päiväkahvi/välipala, päivällinen ja iltapala sekä sunnuntain aamupala ja lounas.

Hakuaika on päättynyt ja valituille osallistujille on ilmoitettu sähköpostitse.

johtava asiantuntija

Päivi Ritvanen