Uni ja palautuminen -webinaari

20.4.2022

Kello: 17.30 - 19.00

Verkossa

Miksi nukumme? Mitä kaikkea unen aikana tapahtuu? Minkälaisia unihäiriöitä on?

Puhujana Janne Kanervisto. Yleislääketieteen erikoislääkäri, unilääkäri

Webinaari on osa Voimavarana perhe -hankkeen Askeleita parempaan arkeen -webinaarisarjaa, jossa paneudutaan erilaisiin voimavaroja lisääviin työkaluihin ja menetelmiin ajankohtaisten asiantuntijapuhujien innoittamana.

Ilmoittaudu TÄÄLTÄ

Webinaarimme ovat valtakunnallisia, kaikille maksuttomia ja kaikille avoimia

Askeleita parempaan arkeen -webinaarisarja kevät 2022

6.4. Irti häpeästä, askeleita armollisempaan arkeen
Puhujana www.erityisvoimia.fi yhteisön perustaja, tunnetaitokouluttaja, häpeäcoach Riikka Seppälä, jolla on vahvan ymmärrys erityisvoimia vaativasta arjesta.

13.4. Lapsen tunnesäätelyn tukeminen
Puhujina kehutut alan huiput lastenpsykiatri Riikka Riihonen, ratkaisukeskeinen neuropsykiatrinen valmentaja Elina Paatsila ja TtM, väitöskirjatutkija Johanna Olli.

20.4. Uni ja palautuminen
Miksi nukumme? Mitä kaikkea unen aikana tapahtuu? Minkälaisia unihäiriöitä on? Täyttä asiaa unesta ja unen vaikutuksista sekä työkaluja oman unen optimointiin. Puhujana unilääkäri Janne Kanervisto.

27.4. Apua kotiin. Voimavarana koti!
Näkökulmia erilaisiin tapoihin saada kotiin apua ja helpotusta arkeen. Puhujina muun muassa omaishoitaja ja ammattijärjestäjä Jarna Papinniemi, vammaispalveluiden sekä yksityisten hoivapalveluiden edustajat. Mukana CP-liiton asiantuntija Anne Heiskanen kertomassa CP-liiton perhelomitustoiminnasta, josta kokemuksiaan kertoo myös perhelomitustoiminnan käyttäjä, äiti Jaana Ahtiainen.

Järjestäjänä Voimavarana perhe -hanke ja CP-liitto

suunnittelija (perheet)